kakan Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 http://www.movie-list.com/s/starwars3.html Ahh, det var för gott! Jag vill se hela filmen nu! Ops, den ska nog ligga i Gott och blandat.. Om nån moderator ser detta kan ju denne vara snäll och flytta på den här.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Vilka ser fram emot att Anakin blir Darth Vader? Jag ser iaf fram emot det, For the empire! Och 3'an blir nog inte en sån "glad" film med tanke på allt som kommer att hända.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Jag ser helt klart fram emot den här filmen. det är ju den man längtat efter sedan första gången man såg filmerna. För ett antal år sedan alltså. Den kommer bli så otroligt fantastiskt bra. Usch, vad jag längtar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennis Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 När jag såg trailern i torsdags så blev jag helt till mig, jag vill se filmen redan nu! Även fast jag läst en hel del om filmen så blev jag förvånad av trailern, palpatine är ju helt psyk och Anakin är ännu värre! jag kommer att rysa i biosalongen ännu värre än jag gjorde när jag såg trailern. Varför läggs alla Star Wars-trådar i lekparken/flams och trams på alla forum?? >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Varför läggs alla Star Wars-trådar i lekparken/flams och trams på alla forum?? >.< Om du läser allt jag skrev så märker du att jag noterade mitt misstag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Vill se! Längtar, längtar och längtar efter den "avgörande" striden. Chewie är ju me oxå, det är ju bara det reason enough! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Jag tror att Lucas kommer att göra en dubbelbluff Alla vet att kejsaren heter "Palpatine" alltså borde ju sentor Palpatine vara Darth Sidious som vi ser i de 2 första filmerna "fantom o clone wars" Men jag tror de är 2 olika personer och i EP3 så kommer Sidious att döda Palpatine och ta över hans identitet på något sätt. Ska också bli skönt att få se Windu dö tillslut. >:D Tror det blir Anakin som slår ner honom, men det kan nog vara Sidious också eftersom han har ett rött lasersvärd Man ser ett rött lasersvärd i trailern då Windu fäktas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg