Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad tycker ni om hentai


tetsuo-shima
 Share

vad tycker ni om hentai  

87 medlemmar har röstat

  1. 1. vad tycker ni om hentai

    • Snuskigt (dåligt)
      6
    • Bra (jag gillar det)
      45
    • fy f#n vad äckligt
      7
    • Jag bryr mig inte om sånt
      31


Rekommenderade inlägg

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Orkar inte läsa hela diskussionen. Så kanske nån redan tatt upp detta? Nån som sett "yesterday once more". Ingen Hentail kanske, den är rätt vänlig. Oh med en mycket bra historia. För den som vill ha nåt mjukare alltså är den bra. Själv tycker jag Hentai ofta är betydligt roligare än det mesta av "riktig" vara. Mest kanske pga av att all p?rr är så fult filmade och dåligt ljussatta att de flesta filmer liknar bilderna i anti-cellulit reklam - "FÖRE" behandlingen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säger som Bao orkar inte läsa allt men det jag kan säga är att Hentai som film eller anime med hentai inslagg är det skilldnad på.

En film som "Wicked City" som har en ganska dålig handling fast filmen bygger inte på enbart sex som visa andra med andra ord ingen porrfilm. Jag tycker också att en film med sex som inte är "snusk" är helt ok som från vanliga spelfilmer.

Men inte överdrivet som sagt det är skilldnad från film till film och vad som ska klacificeras som hentai.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säger som Bao orkar inte läsa allt men det jag kan säga är att Hentai som film eller anime med hentai inslagg är det skilldnad på.

En film som "Wicked City" som har en ganska dålig handling fast filmen bygger inte på enbart sex som visa andra med andra ord ingen porrfilm. Jag tycker också att en film med sex som inte är "snusk" är helt ok som från vanliga spelfilmer.

Men inte överdrivet som sagt det är skilldnad från film till film och vad som ska klacificeras som hentai.

 

En bra liknelse med vanliga filmer är "Basic Instinct", en thriller med erotiska inslag, dvs inte detsamma som en ren porrfilm.... helt annorlunda för att vara mer exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En bra liknelse med vanliga filmer är "Basic Instinct", en thriller med erotiska inslag, dvs inte detsamma som en ren porrfilm.... helt annorlunda för att vara mer exakt.

 

Basi Instinct är väl mer en sorts kärleksfilm fast lite mer åt porr hållet än en del filmer med bara kärleksscener.

Det beror på vart man drar gränsen om man får se något naket eller om man får se perosner ha sex utan att det visas något naket. exempel bond.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hatade det innan, tycker det är rätt så ok nu, fast kollar dock inte på det.

 

Om du tycker det är rätt ok syftar inte det direkt på att du kollar på det?

 

 

Håller med jagvillha. Men Hero du kanske skulle tänka till lite (alltså lite lite mera hade inte skadad) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...