Nipprig Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ok, efter att det har gått ett par månader efter jag kollade klart på HxH animen så har det börjat störa mej att jag inte visste vad som hände efter. Så istället för att vänta på mer anime (om det kommer) så har jag bestämt mej för att köpa Manga. Vet nån vad man kan få tag i HxH manga? ooo, jag glömde nästan, Mangan fortsätter väl längre än när han hittar sin farsa? NOTE: snälla, skriv inte 50919061 länkar så jag måste kolla igenom dom också har dom ingen HxH manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Vad jag vet så finns bara Hunter X Hunter mangan i Japan. "Tennis must not be used as a tool to breed hatred." Fuji Syuusuke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Vad jag vet så finns bara Hunter X Hunter mangan i Japan."Tennis must not be used as a tool to breed hatred." Fuji Syuusuke har hört samma sak bara i japan :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Men det går ju att ladda ned den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 vilket chapter e sista i Hxh?? eller iaf det chaptret han hittar sin farsa i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 vilket chapter e sista i Hxh?? eller iaf det chaptret han hittar sin farsa i? 185 men han hittar han på en sida mitt i "chaptret" så läs hela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sartas Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Mangan finns (nog) bara i Japan och vi ska inte gå in på var mer man kan få tag på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 kom på att det är inte då serien slutar... men vilket chapter är det inte koll på detta... men mangan är grym... animen också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Sartas, mangan finns i Shonen jump också (USA iof). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sartas Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Säkert! Då kommer den nog ut i pocket snart va? Kan inte vänta =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Hunter X Hunter kommer som pocket i april av Viz. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Den måste man köpa och Fullmetal Alchemist när den kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet juni 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2007 Jag undrar om det är någon som vet hur det går med Hunter X Hunter mangan. Den står väl och stampar på chapter 260? Vad har hänt med författaren? Varför blev allt mycket fattigare på slutet? Kommer mangan någonsin fortsätta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2007 As of February 2006, Togashi is once again on "sick leave" from his current manga, Hunter × Hunter, and has been for over a year. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2007 sorgligt men sant, serien hade dock dragonball vibbar mot slutet, inget större fel, men förlorade lite av glansen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg