Hoppa till innehåll
Anime.se

Uppcon:04


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 93
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag kan redan nu anmäla våran ankomst. En förenig vid namn WANO från Luleå kommer att komma till Uppcon, vi är väl cirka sju stycken som det ser ut nu.

 

Vi kommer beställa biljetter nästa vecka.

Ah, skojj! Alltid trevligt med folk Norrifrån. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Thornster

Är det någon här som ska vara ifrån Naruto?

 

Jag och min kompis som kanske kommer (vi bor i Sundsvall så det blir långt att åka ^^;;; ) hade tänkt att vara Haku och Sasuke.

 

Skulle vara kul om fler var ifrån Naruto ^___^

 

Är det någon från Sundsvall som ska dit härifrån? Isåfall skulle man ju kunna samåka eller något ^^

 

Åh! en fråga till administrationen, ska/får man vara uppklädd till karaktären hela tiden, eller bara den tiden det är cosplay?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon här som ska vara ifrån Naruto?

 

Jag och min kompis som kanske kommer (vi bor i Sundsvall så det blir långt att åka ^^;;; ) hade tänkt att vara Haku och Sasuke.

 

Skulle vara kul om fler var ifrån Naruto ^___^

 

Är det någon från Sundsvall som ska dit härifrån? Isåfall skulle man ju kunna samåka eller något ^^

 

Åh! en fråga till administrationen, ska/får man vara uppklädd till karaktären hela tiden, eller bara den tiden det är cosplay?

 

Jag och tre till skall ned ifrån Sundsvall. PM'a gärna mig om du vet något bra sätt att samåka på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åh! en fråga till administrationen, ska/får man vara uppklädd till karaktären hela tiden, eller bara den tiden det är cosplay?

 

Du får vara uppklädd hur mycket du vill och i hur många olika dräkter du vill men vill du vara med och tävla måste du registrera dig och vara på plats i lagom tid inför uppvisningen på lördagen. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär nu är billjeten bokad, ej betalad men ändå.

Och jag kom på en grej ang. övernattning, det står att vi har tillgång till sovlokalen från kl.20 och att vi kokmmer att gå i sammlad grupp dit. När kommer denna grupp gå egentligen? Man vill ju gärna hålla igång med olika grejer en bit in på kvällen ialafall, sen visas det ju anime till typ 23:30 på fredagen och lördagen också så...

Hoppas att det framgick klart och tydligt vad jag menade^^

 

EDIT: Nu är biljetten betalad och det är skamligt, postverket (eller vilka det nu är som gör det) tar ju hela 45 pengar bara för att sätta in pengar pengar på ett konto....vart är vi påväg egentligen XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thornster: Hoppa in på http://www.reflective.nu/saumaheim/ här välkommnar vi dig och dina vänner.

Har en liten aning om att det minst kommer 2stycken naruto karaktärer från vårat forum. Nefalia vet allt! ;)

 

 

*har nu köpt sina biljetter*

I'm prepared for the fight..

 

 

Oooh, jag ska hoppa dit och se efter! haha.

 

Jag tror inte jag kommer, men det finns fortfarande hopp... Vi får se hur det går... hoppas ni tar emot newbies, jag är inte så "experienced" med con's. har velat gå på en i evigheter... två år kanske. haha ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan redan nu anmäla våran ankomst. En förenig vid namn WANO från Luleå kommer att komma till Uppcon, vi är väl cirka sju stycken som det ser ut nu.

 

Vi kommer beställa biljetter nästa vecka.

Ah, skojj! Alltid trevligt med folk Norrifrån. :)

 

Tågbiljetterna ligger framför mig nu, nu skall vi bara sy cosplaydräkterna, och så har jag bokat biljetter till Uppcon, vi har inte betalat än eftersom jag inte fått in biljettavgiften.

 

Vi kommer bli fem. Herid, Signe, Rocksie, Nanna och David.

 

Vill gärna träffa andra anime.se/forumiter om möjligheten finns... Vi kommer vara i uppsala från 06:30 på Fredagmorgonen den 1:a, så de som har lust att bara hänga runt och ha roligt före konventet kan ju höra av sig till mig i ett PM eller ett mail till Herid.Fel@Nianze.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...