Hoppa till innehåll
Anime.se

vore så jätteglad om ni ville titta på den här ^^;


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

suttit me den från o till i två dagar nu, o bestämde mej för o gö klart den idag...

o trots alla fel i den så är ja väldigt nöjd me den, för en gång skull O_o

 

o bakgrunden kan diskuteras, ja vet :sleep:

 

http://www.deviantart.com/view/12685229/

 

har sparat lite screenshots medan ja höll på me den som ja täntke slänga ihop till en liten typ, uh, färgläggnings tut. lr nåt ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Trots alla fel i den", kom igen nu, bilden är sanslöst skön och du har alla skäl att vara just väldigt nöjd med den!

Även om folk skulle ha konstruktiv kritik (vilket åtminstone inte jag har) så kan knappast någon ifrågasätta kvaliteten på dina bilder. Även om jag tycker att hon är lite spinkig (haha)!

Jag tycker att den här är bra och då har jag ändå inte lyckats få kroppen nåt vidare så jag klippte den helt sonika.

 

cute19.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja, okej.. jag ska peka ut felen åt er då...

högerarmen (vårt höger) är för kort, plus lite utdragen, men de beror på lite saker ja gjorde i photoshop me den :sleep:, högerbenet är alldeles för smalt, men de upptäckte ja för sent o orkade ändå inte göra om den...

sen kunde jag skuggat musklerna lite bättre, hon ser lite för senig ut typ, ja gillar inte ritkigt det :/

plus att vi har hennes hår då, som jag gjorde sist och slarvade jättemycket med :sleep:

 

hmm, de e väl dom felen jag kan hitta själv...

 

men tack alla, e glad att den uppskattas åtminstone, la ner hur mycke tid osm helst på den ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommenterade redan på DeviantArt, men den här bilden är så stört skön att den förtjänar även en kommentar här.

 

Jag lade också märke till att det högra benet (från oss sett) är lite för smalt men det är ingenting som förstör helheten på figuren som i hela sig är ganska smal.

Men det är just med den snygga färgläggningen som denna bildens charm lyser igenom och man kan fatta att det har tagit sin goda stund att färglägga den.

 

Jag tycker defentivt att det här ären av dina snyggare bilder, utan tvekan.

 

Bravo, Ebba!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...