Jaramide Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Någon som vet ett bra ställe i Malmö där man kan köpa anime figurer eller möjligtvis en affär med webbförsäljning i övriga sverige. Kollat runt alla ställen jag kan komma på nu i Malmö men utan tur. Tradition och Avalon brukade sälja lite men inte nu längre tydligen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 www.fantasybutiken.com ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Dock verkar det vara ganska så dyrt där, jämfört med många amerikanska sidor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Någon som vet ett bra ställe i Malmö där man kan köpa anime figurer eller möjligtvis en affär med webbförsäljning i övriga sverige.( Det är inte klart än, men OjisanYa kommer öppna en webbutik inom en hyfsat snar framtid. Jag lämnar över till Joa för att meddela när det är dags. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Någon som vet ett bra ställe i Malmö där man kan köpa anime figurer eller möjligtvis en affär med webbförsäljning i övriga sverige.( Det är inte klart än, men OjisanYa kommer öppna en webbutik inom en hyfsat snar framtid. Jag lämnar över till Joa för att meddela när det är dags. Yippie! Jag väntar på att den ska öppnas :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Inom en vecka, så...... =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Inom en vecka, så...... =) Jag börjar redan räkna ner ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Inom en vecka, så...... =) Jätteuberofftopic: Är det du på din avatar och får du isåfalll ofta höra att du är lik Günther (hemska popkillen)? tycker likheten är slående ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jätteuberofftopic:Är det du på din avatar och får du isåfalll ofta höra att du är lik Günther (hemska popkillen)? tycker likheten är slående ;) Ja; inte då jag hade de där glasögonen, men sedan jag bytte till mina nya Dior (igår) och gick på fest haglade de kommentarerna tätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg