Hoppa till innehåll
Anime.se

Vinter tjej m.m (UPDATE)


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej sjolahopp en ny bild rätt snabbt gjord ej KRITIK! ja vet anatomin är störd o inte ett piss rätt.

 

http://images.animanga.nu/fanart/3943/w ... icered.jpg

 

hoppas den funkar nu! :P

 

en till här nu la ner mer tid nu men blev cp när ja stajla me konturenra i psh.

 

http://images.animanga.nu/fanart/3943/kickare_boy.jpg

 

Och länkarna funkar om du gör ett mellanslag effter addressen och sen trycker på enter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

länkarna funkar om du gör ett mellanslag effter addressen och sen trycker på enter.

 

:surprised: det funkar faktiskt! Angående bild nr2 så undrar jag 2 saker; vad har hänt med hans vänstra hand? vart har den tagit vägen?, och sen vill jag veta hur han har lyckats med att få upp det vänstra benet i den vinkeln? för övrigt var den snygg, bra jobb med magrutorna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angåenge snubbens armar på andra bilden.

Jag tycker han har lite väl mycket muskler, inte storleken på musklerna utan antalet.

Det ser ut som om han har två biceps, och två underarms muskler.

Det jag brukar göra när jag ritar är att titta mycket på min egen kropp, det brukar hjälpa en del.

Dock så ritar jag mest tjejer så ^^

 

Och benen tycker jag inte var så konstiga faktiskt, jag har sett folk i verkligheten i mycket obekvämare ställningar än så ;)

 

Första bilden tyckte jag var helt ok!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...