Hoppa till innehåll
Anime.se

Värsta tecknaren??


Zeke
 Share

Rekommenderade inlägg

Läste den lilla pocketen som är gratis av MegaManga med fyra smakprov, säger bara: Choi Kyung-Ah

 

Precis vad jag tänkt skriva. Mangan: Snow Drop. Den är H-E-M-S-K!! Jag mådde nästan dåligt när jag läste den. Blev rädd också :P. Nej, men den är extremt fult ritad. Den skrämmer mig faktiskt. Den är ritad av: Choi Kyung-Ah.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns en tecknare som är med i boken "New Generation of Manga Artists Vol 4: Omnibus Collection" vars stil absolut inte faller mig i smaken. Karaktärerna känns stela och ansiktena likaså. Finns antagligen en del som tycker om bilderna, men jag gör det inte. Ska gå hem och kolla upp namnet också, kommer inte ihåg det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
Rumiko Takashi!!! jag hatar dig 100%!!! jädra Inu yasha!!

 

Var vänlig och skriv varför du tycker så!

Det underlättar om vi vet om du har någon anledning att hata Rumiko Takashi eller om du bara måste ge uttlopp för dina känslor.

Om det är det senare så föreslår jag att du gör det någon annanstans än här!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Keisuke Itagaki. Karaktärsdesignen i Grappler Baki får mig att vilja gråta. :/

 

Alla ögon sitter så tätt ihop och alla muskler är så överdimensionerade. Undra om det finns någon som tycker det här ser bra ut? D:

 

FN08234.jpg

 

 

ÅH VAD SNYGGT OCH FINT!

 

 

 

Ang. Akira Toriyama så är jag ganska förtjust i sakerna han har gjort som rör Dragon Quest ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...