Hoppa till innehåll
Anime.se

Blade of the immortal


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Jo fast kenshin är knappast blodig, och kanske lite oseriös då och då. Men båda är mycket bra animes :)

 

Ah, jag kanske skulle ha sagt att jag tänkte på OAV-avsnitten. Den serie som gick på TV är ju som du säger inte så blodig och ganska flummig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo fast kenshin är knappast blodig, och kanske lite oseriös då och då. Men båda är mycket bra animes :)

 

Ah, jag kanske skulle ha sagt att jag tänkte på OAV-avsnitten. Den serie som gick på TV är ju som du säger inte så blodig och ganska flummig. :D

Precis som mangan alltså? :P Jag läser mangan hehe :) Har beställt volym 2.. Ska bara köpa hela Love Hina (är på volym 6 nu, beställt till vol 9) sen så blir det Kenshin :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det har inte med saken att göra johan off topic..

 

mm redan sett kenshin så....

Nu gick du offtopic med! :P Owned! ;)

 

Boti är bra annars :) Seriös och bra ritat med en touch av realism och inte den alldagliga big eyed mangan som man ser :P Synd att den byttes ut på obestämd tid i MM :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...