«©FluFF©» Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Well then, Jag tänkte man skulle göra lite reklam för konvent i göteborgstrakten ^^ Jag och Ebba (från animanga.nu) kommer hålla Yuki-con den 16:e januari i meeths lokaler(vid domkyrkan). vi tänkte visa följande serier och filmer: 12:00-12:30 Öppnar, mingel 12:30-13:00 Voices of a distant star 13:00-14:35 Tokyo Godfathers 14:35-14:40 She and her cat (Kortfilm) 14:50-15:50 Rurouni Kenshin -Reminiscence (Samrai X) 1-2 15:50-16:50 Puni Puni Poemy 16:55-18:30 Grave of the fireflies 18:30-19:00 Fri disp, tävlingar mm... 19:00-20:00 Rurouni Kenshin -Reminiscence (Samrai X) 3-4 sedan kommer det även att en hel del tävlingar och spel (4 olika konsoller på storbild och tv) så om ni är sugna gå in på www.hikari-kai.tk och läs vidare. vår planch inträdet är satt till 20:- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 ah, du hann redan slänga upp de här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
«©FluFF©» Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 lol, du fanns redan här ^^... det verkar som om spammarna på animanga inte vill på konvent ^^ jag har gjort reklam lite varstans ^^... förresten, om du sätter upp en plansh på dolores så kollar jag om man kan göra något åt sf-bok (mordhot)^^ jag har inte kommit bort till chalmers ännu(det regnar så ^^)... men skall se vad som kan göras ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Oh!så kul ^^ Jag kommer nog =D Det verkar ju inte finnas så många anime konvent i Göteborg, eller så är det väl jag som missat en hel del ._. >o< ^^ Jag brukade jobba på Meeths och fixa lite ditt och datt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
«©FluFF©» Skrivet januari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Oh!så kul ^^ Jag kommer nog =DDet verkar ju inte finnas så många anime konvent i Göteborg, eller så är det väl jag som missat en hel del ._. >o< ^^ Jag brukade jobba på Meeths och fixa lite ditt och datt. Du är så välkommen så^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Oh, i väntan och längtan på Uppcon verkar det ju rätt festligt ^^; bra att någon annordnar något här nere i Götet. I'll be there! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 tja... ni kommer med all förmodan att se mig där med :);;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikochan Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 And me ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Oh, i väntan och längtan på Uppcon verkar det ju rätt festligt ^^; bra att någon annordnar något här nere i Götet. I'll be there! xD Du och jag kan gå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Du och jag kan gå :)Fast nu var det väl fullt? Eller? Äh, 35 pers i en lokal, pytt! Får ha högra inträdesavgift nästa gång så man kan ha större lokal ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Du och jag kan gå :)Fast nu var det väl fullt? Eller? Äh, 35 pers i en lokal, pytt! Får ha högra inträdesavgift nästa gång så man kan ha större lokal ^^; precis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikochan Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 skulle vilja tacka för ett väldigt trevligt konvent. det var jag som var zelgadis om någon undrar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
«©FluFF©» Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Miko ^^... du regerade som Zelle^^ finns för övrigt bilder från Konventet, dock ligger de på animanga-servern^^ HÄR Vi blev 38 pers, drog int totalt 760 spänn varav 552,50 i vinst, vi tänkte köpa en till mjuk dansmatta tills nästa gång^^ får se när det händer^^ annars tänkte jag arra lite DDR-kvällar i meeths lokalen, det är ju trots allt gratis^^ EDIT: Anledningen till att det bara var Max 35 pers var att filmsalen nog hade blivit full annars och att detta var lite av ett experiment-konvent (Kanske märktes lite)... var lite rörigt & sånt, min medarrangör var visst sjuk (bakfull)^^ Men vi använde väl bara en tredjedel av den yts vi skulle kunna ha^^, så nästa gång hoppas jag att vi kan slänga ihop något större... och mer priser till folket^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg