Avathar Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Alla bara struntar i mina trådar. :( Här sitter man i timme efter timme och söker nytt hem för anime.se, planerar nya features, nya roliga saker för att göra anime.se ROLIGT! Så får man ingen feedback i trådarna, visa mig lite sympati nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Länka till dina trådar då. FFS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Nytt hem ? ska ni byta hotell eller ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Länka till dina trådar då.FFS! tja dom ligger jueh inte i 3olika forum som OBS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 OBS trådar är oftatst tråkiga att läsa, kom på nått flummigt/roligt/coolt namn på tråden och skriv den som vanligt så kommer den nog inte bli ignorerad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 OBS trådar är oftatst tråkiga att läsa, kom på nått flummigt/roligt/coolt namn på tråden och skriv den som vanligt så kommer den nog inte bli ignorerad Ungefär som "NU HAR VI RÖKT PÅ IGEN!"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Avathar; En sådan tråd skulle jag trycka upp direkt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Avathar; En sådan tråd skulle jag trycka upp direkt ;) samma här ^^ eller en "18+ bara"-tråd skulle också klickas rejält på :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Avathar; En sådan tråd skulle jag trycka upp direkt ;) samma här ^^ eller en "18+ bara"-tråd skulle också klickas rejält på :D Ah! Word. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Alla bara struntar i mina trådar. :( Här sitter man i timme efter timme och söker nytt hem för anime.se, planerar nya features, nya roliga saker för att göra anime.se ROLIGT! Så får man ingen feedback i trådarna, visa mig lite sympati nu. :) Vadå, är det nån sort populäritetstävling här eller? Jag trodde megafonen var till för att administratörerna skulle hojta ut nyheter och dylikt. Jag väntar på en recention avdeling. Bra jobbat föresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Avathar: Schyst avatar du har. ^^ Jag känner igen den där figuren, tror jag har spelat spelet han kommer ifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Rolig tråd, hehe XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Sant som vissa säger...om du döper tråden till nått nåt som drar mycket uppmärksamhet lr nåt som bara rör vissa "grupper" te.x så som Petus sa 18+ så skulle dom flesta kolla tråden förutom renhjärtade människor som jag då förståss Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Alla struntar ju i MINA trådar! I alla fall den här. Jaja.. Det är väl sådant man får leva med ;) http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2199 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Finns det inget intresse så är det väl så. Att gnälla gör saken sällan bättre, herr Administratör. Vill ingen ha de funktionerna, så är det väl så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg