Puhiceus Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 blev en update nu :) UPDATED: It will air past midnight on Christmas. The new after episode will reveal the path of Shinn, Kira and Athrun after the battle. TBS 1:50am-2:45am Christmas MBS 12:30am-1:25am Det är snart dags nu, hoppas bara någon fan-sub grupp plockar upp projektet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 det är ju faktiskt inte helt osannolikt att någon kommer att göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Bara vi slipper vänta för länge :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 ska bli kul att se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God Jul ! sen får ni inte glömma att inatt/imorrn sänds Afterphasen till Destiny " The Chosen Future" ;) sen liten annan nyhet är detta Moon Phase's miscellaneous notes site reports that Comic Gum's February issue says that Sunrise has greenlit a 3rd Gundam SEED work. No other solid details so far. The news has yet to be mentioned on their main site or their upcoming anime chart. eftersom ingenannan info har släppts så tror jag ryktena som cirkulerade förut bara var rykten .. utan vi lär få veta mer sen när Sunrise släpper Press mess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 kul, förövrigt så kommer nog en med översättning snart B) till mobile suit gundam seed destiny Final Plus som rawn heter.... "final" antyder lite om att det är sista gundam seed serien känns det som :S >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 här finns det screencaps o liten reveiw av avsnittet var tydligen ett nytt OP med också :) (spoliers varning) http://randomc.animeblogger.net/2005/12 ... inal-plus/ Dread : om du läser mitt mess så står det ju att en 3e gundam seed serie är pågång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 jo, jag vet, men dem kan ju ändra sig å massa sånt. men final kan ju stå för sista gundam seed dvs helt slut, inget mer, nada. men även att det är sista avsnittet med Kira, athrun och hela gänget och att man lämnar över till nästa generation etc... för min del så är gundam seed slut om Kira inte är med i serien längre, även om jag kommer att följa den s k tredje gundam "seed" serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 fan vad sugen man är på att tanka episoden nu alltså... osubbade då alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 word Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 äntliggen gubbar subben är släppt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 spoiler även om jag inte direkt säger nåt om handlingen utan mer vad jag tycker om den japp, och avsnittet var inte riktigt som jag väntat mig, men ändå lagom på nåt sätt... känner mig rätt nöjd med den här specialaren även om jag väntat mig typ 5 år senare Kira och lacus med 15 små skitungar (lite krydd men ändå :P ), så här anser jag att original slutet skulle varit men då uppdelat på två avsnitt! Men boda du borde bli nöjd med introt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 AA fyfan introt var kanon Dregel dregel... Hela destiny vart så mycklet bättre nu alltså med det nya slutet... men man fick inte se vad Kira var nånstans i slutet men han ligger väl hemma och väntar på lacus och putsar sin Strike Freedom eller nåt skulel jag göra iaf... samnt så gillade jag inte att Athuran och Kira gick skillda vägar:( Men men man vet ju att dom inte gjorde det igentligen ^^ hoppas jag :P Men jag kan väl hålla med om att det inte var som jag förväntade mig precis av avsnittet trodde nog mer som Dread faktist fast blev myckert imponerad att dom satte in detta istället och gjorde serien I sig mycket bättre... Smart drag tycker jag 9 av 10 säger jag hela serien nu alltså... Owell hoppas det komemr en 3 serie också men det får vi se i oktober.. tror inte att lacus och Kira kommer vara med så mycket så eftersom hon blev väl högsta hönset på plant nu... det passar hon bra som.:wink Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 JÄVLA SEG DOWNLOAD RATE >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 Hm, trots as seg download rate fick jag slutligen se avsnittet Jo det var bra, jag gillar det :D.Kunde varit lite mer info i slutet men jag älskar scenen när kire och Shinn träffas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 såg att man kan köpa Destiny på dvd nu dock ( Taiwan R3 ) och jag vet inte om det är nåt att hurra för .. sen är det ingen eng-sub heller fast destiny ska ju komma på R1 nu i mars så man får vänta tills dess :) börja spara pengar också finns bild på collectors boxen nu som medföljer volym 1 R1 ;) http://www.aaaanime.com/dvds.asp?view=item&code=26050 sen upptäckte jag att fan vad dyrt det är med dvd i japan eller är bara www.yesasia.com väldigt dyra när det gäller japanska anime dvd´s .. dom flesta R2-japan kostar drygt 59,00 us-dollar jag undrar om det är nån som har R4(AU) utgåvan av G-Seed collectors boxen och skulle kunna visa bilder på den för jag ville gärna se hur den ser ut:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tybster Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 ja visst gundam e helt okey. tyvärr inte en serie som kanske är med på min top5 lista men helt okey att se lite då och då... för mycket skrikande tjejer osv.. man blir för ofta förbannad på vissa character.. som frej i gundam seed. Det va fan så man vänta å längta tills hon dör och skrmen fick några smällar lite då och då men ah visst helt okey serie ifall man klarar av jobbiga återkommande chars i serien så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 ja visst gundam e helt okey. tyvärr inte en serie som kanske är med på min top5 lista men helt okey att se lite då och då... för mycket skrikande tjejer osv.. man blir för ofta förbannad på vissa character.. som frej i gundam seed. Det va fan så man vänta å längta tills hon dör och skrmen fick några smällar lite då och då men ah visst helt okey serie ifall man klarar av jobbiga återkommande chars i serien så! hehe en bra serie är en serie man ska bli arg elelr grått elelr rörd utav.. att vissa vad man tycker och inte halv sova igenom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tybster Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 ja visst gundam e helt okey. tyvärr inte en serie som kanske är med på min top5 lista men helt okey att se lite då och då... för mycket skrikande tjejer osv.. man blir för ofta förbannad på vissa character.. som frej i gundam seed. Det va fan så man vänta å längta tills hon dör och skrmen fick några smällar lite då och då men ah visst helt okey serie ifall man klarar av jobbiga återkommande chars i serien så! hehe en bra serie är en serie man ska bli arg elelr grått elelr rörd utav.. att vissa vad man tycker och inte halv sova igenom... Hehe klart det stämmer men vet inte alldeles för mycket av samma grej i gundam vet inte gråta gråta och du e ett svin för att han/hon inte hjälpte, fast han/hon hjälpte ah gu för komplicerat, osv bla bla.. Vet itne visst så har gundamn sina poäng med det hela men ah dom nyare serierna är jo visst mycket bättre änn dom första men som sagt allt bygger juh på något och jag är väl itne direkten den som pallar 10 episoder gundamn isträck snarare hmm 1 episode per vecka när det finns bättre serier. tror jag faktiskt hållt på se gundamn nu i 1år-2år haha aldrig blivit klar. men visst smaken är juh som baken.... men föredrar häldre då vandread,last exile eller full metal innom meca serierna vet inte säkerligen många fler men ack mitt minne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 mitt rekord ligger nog på 20 GS/GSD avsnitt i sträck ;) så här är en som pallar med det. å andra sidan så är. som du sa, smaken som baken, själv så fastnar jag i princip för all mecka anime, finns dock undan tag. Jag anser dock är gs en gyllene nål i höstacken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 föresten är det bara jag som tycker final plus avsnitten the chosen future var dåligt ? ..jag blev riktigt besviken ..det var ju bara en enda röra suck >:) varför kunde dom inte ha gjort dom Seed afterphase "between the stars" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 tyckte inte den var dålig, för den förbättrade slutet på gsd serien, men jag kan inte säga att jag inte blev besviken. Jag hade hoppats på så mkt mer om vad som hände efteråt etc... men det kan man får reda på i den kanske kommande tredje gs serien B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 varför kunde dom inte ha gjort dom Seed afterphase "between the stars" Jag hade faktiskt förväntat mig något sådant men va fan avsnittet var inte så dåligt ändå ;) En del utförligare förklaringar och ett förlängt slut var inte så dåligt :D Jag älskar biten där Shinn och Kira träffas ansikte mot ansikte, schysst stämning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Herregud! våran Gundam tråd hade hoppat ner en sida! Det kan vi ju inte bara tillåta... fort snacka om något...hm... Lacus hår är rosa! vad tycker vi om det? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Du alcus är en söt anime brud snaka inte skit om hennes hår det är fint :P passar henne väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg