Petus Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 jag hittar inte min signatur panel, är den borttagen eller har jag blivit invalid nog att inte hitta den eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 hmm... min är oxå borta, konstigt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 jag tror avatar håller på lite med sidan... * avathar är någon minut ifrån att stänga ner anime.se forumet. eh? varför det avathar? därför varför? varför? --- docstergone är nu känd som docster forehead: adda följande till topic "Forumet kommer inte funka så bra under kvällen, var redo på felmedelanden" sure thing --- forehead har bytt ämne till: Forumet kommer inte funka så bra under kvällen, var redo på felmedelanden (fast stava rätt ;P=) heh Immortelle din lilla besserwisser ^^ --- forehead har bytt ämne till: Forumet kommer inte att funka så bra under kvällen, var redo på felmeddelanden yaaay, go me xD xD var redo för felmeddelanden heter det väl?? för? Ja, för. --- forehead har bytt ämne till: Forumet kommer inte att funka så bra under kvällen, var redo för att få felmeddelanden låter bättre med på =) på att få? --- Lendai är nu känd som Lendai^skype inte för att få? precis *petig --- forehead har bytt ämne till: Forumet kommer inte att funka så bra under kvällen, var redo på att få felmeddelanden go på! haha! heh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 förlåt? ;) uppdaterade till 2.0.11 när detta problem uppstod, hoppades att det skulle lösa sig när jag uppdaterade databasen men icke. söker fortfarande en lösning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 jahopp, där ser man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Hoppas att ni fixar så att man kan ändra sin signatur, och så att man kan chatta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg