docster Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Vilka är er/era favorit skådisar? Mina favoriter: Rutger Hauer (Split Second, Blade runner, blood of heroes), Sean Bean (The Lord of the Rings, GoldenEye), Arnold Schwarzenegger (Conan, Terminator, True Lies, Commando, Predator), Brad Pitt (se7en, Ocean's Eleven), Gwyneth Paltrow (se7en, Sky Captain and the World of Tomorrow). Det är bara några av de skådisar som jag tycker är bra! Vad har ni för favoriter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Chevy Chase ist das scheisse! Har bl.a. spelat i "Ett päron till Farsa"- serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Hmmm...Jag har väl egentligen inga favoriter.Men Orlando Bloom och Johnny Depp (stavade jag hans namn rätt?o_o) är ju rätt bra. Schwarzenegger är ful och pratar konstigt :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Hmmm...Jag har väl egentligen inga favoriter.Men Orlando Bloom och Johnny Depp (stavade jag hans namn rätt?o_o) är ju rätt bra. Schwarzenegger är ful och pratar konstigt :O Han är grym, han behöver inte snacka, man vet vad han vill ändå! Kicka skurkarna och göra världen en bättre plats att leva i. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Mina favoriter. Heath Ledger(En riddares historia Viggo Mortensen(Sagan om ringen trilogin) Orlando Bloom(Sagan om ringen trilogin) Elijah Wood(Sagan om ringen trilogin, Huckle berry Finn) Tror att det var alla... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Världen görs till en bättre plats med hjälp av Johhny Depp,och hans duktiga teaterspelande :P Eller nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Nicolas Cage FACE/OFF Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Finns många skådespelare som är underbara. Men skall jag hålla mig till filmskådespelare är skaran en aning mindre. Kan börja med John Cleese. Den roligaste mannen någonsin, efter Judas. Och fortsätta med den underbare kultförklarade Steaven Seagal. Sedan finns ju såklart Julia Roberts, inte bara underbart vacker att se på, bra att spela är hon också.[/b] Och ej att förglömma är allas får hjälte Jet Li. Behövs det sägas något mer om honom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Zaphod; Cleese ;P Han är skoj, speciellt i "Pang i bygget"..:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Zaphod; Cleese ;P Han är skoj, speciellt i "Pang i bygget"..:D Ehm, jaja. Jag är kass på engelska. :) Jo, Pang i Bygget är den bästa humorserien som finns. De är så underbara allihopa där. Sett alla avsnitt massor med gånger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Checka Monty Pythons Flying Circus :) Mitt tjing går på Monty Python gänget ^:^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Lasse Brandeby - Världens bästa komiker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 John Goodman: Himla bra skådespelare,dock synd att han ahr en stor kagge Jean Claude Van Damme Älskar hans brytning och sina höga sparkar Tom Hanks Räcker bara att säga "Forrest Gump" så vet alla hur han ser ut. Rowan Atkinson Mr.Bean rules!!! Eddie Murphy Babblar så mycke men kan sin roll i vita duken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 John Clees är trevlig, han spelar bra när han är otrevlig på kunderna i Pang i Bygget. Johnny Depp är riktigt bra i både Edward Scissorhand och Pirates of the Carrabien(s?). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Johnny Depp: Han är bra på att spela udda figurer... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Hmm favorit skådis det är ganska svårt att säga, det finns så många skådisar som är bra på olika saker. Men här är väl några iaf. Denzel Washington - Han har gjort många bra filmer, bl.a. Fallen och The bone collector, jag tror nästan itne att jag har sett honom i en dålig film kanske out of time i sådant fall. Morgan Freeman - Gammle Morgan han kan sin sak det märker man defenetivt, han spelar sina roller väldigt bra speciellt i Seven. Johnny Depp - Om man kan lyckas förbise den enorma skaran av kvinnliga fans den här skådespelaren har så ser man att han även kan skådespela också. Han har gjort många varierande roller allt från en tystlåten pojke med sax fingrar till en pirat i karibien och att kunna göra sådant trovärdigt tycker jag defenetivt kräver en applåd. Jag skulle vilja säga någon kvinnlig skådespelare men det verkar som att nu för tiden så är mest den kvinnliga rollen i filmer bara för männen att ha något att titta på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Jag är besviken på er! Zaphod nämde Jet Li, MEn fan grabbar och tjejer jag säger bara: BRUCE LEE!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Jag är besviken på er! Zaphod nämde Jet Li, MEn fan grabbar och tjejer jag säger bara: BRUCE LEE!!!! Jag tycker mer om Jet Li. Trots att jag mer tycker om rollerna som Bruce Lee har spelat. Till exempel, Wong Fei Hung.. Den mannen, Wong Fei Hung, var underbar på sin tid.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Johnny Depp är klart den första som ska nämnas. Behöver jag säga mer än Fear and Loathing in Las Vegas? Hoppas inte det. Sen hurvida det ska vara Bruce Lee eller Jet Li så måste jag nog säga oavgjort, eftersom att båda kör så helt olika stilar + att båda e sköna på sitt sätt. Bruce var mer en konstnär (om inte revolutionär) inom kampsport och följde exemplet att varje spark skulle kännas, det ska vara naturtroget, vilket dock inte alltid blir lika... snyggt(?). Jet är ju en modern actionskådis som använder linor och mer storslagna rörelser. Det är kanske vad man skulle kunna kalla en "dödlig dans". Inte lika troget en riktig fight, men fan så mycket vackrare. Oavgjort säger jag, OAVGJORT!! *host* f´låt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Tom Hanks (Rädda menige Ryan, The Terminal) Eddie Murphy (Snuten i Hollywood)1,2,3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Tom Hanks (Rädda menige Ryan, The Terminal)Eddie Murphy (Snuten i Hollywood)1,2,3) Ahh Eddie Murphy, vad heter den där filmen där han räddar någon buddhist pojke från demoner? wonder child? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Tom Hanks (Rädda menige Ryan, The Terminal)Eddie Murphy (Snuten i Hollywood)1,2,3) Ahh Eddie Murphy, vad heter den där filmen där han räddar någon buddhist pojke från demoner? wonder child? Golden Child, riktigt bra B-rulle :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Nicolas Cage, John Travolta, Tom Cruise, Tom Hanks, Julia Roberts, Jean Reno. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Johnny Depp är min absoluta favorit, så där nu har jag sagt det! =)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Peter Haber är nog min favorit. Favoritroller: Pappa Rudolf i Sunefilmerna Janne i "Tomten är far till alla barnen" Dr Buse i Jönssonliganfilmerna Beckfilmerna är spännande också men han har ett sånt skönt sätt att vara rolig att de utmärker sig mest. Lennart Jähkel kommer på andra plats Favoritroller: Leif Bäckström i Jägarna Jan-Olof i c/o Segemyhr Sven-Erik i Pistvakt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg