Hoppa till innehåll
Anime.se

Ehm, ännu en Mizuko!


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Japp, satte mig idag och kom inte på vad jag skulle rita så jag körde min standard procedur.

Det vill säga att jag kollade på mina gamla teckningar för att se vem jag

skall rita, sagt och gjort det blev Mizuko som fick sig ett ansikts lyft.

 

Här har ni den nya bilden:

Mizuko2.jpg

 

Och den gammla för er som ej minns:

Mizukoblyerts.jpg

 

Själv så tycker jag att den blev mycket bättre på flera punkter, men den

har såklart sina missar.

Den nya pratar jag om då då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du utvecklas verkligen snabbt, din fuskare! Sen jag ritade love hinabilderna kan jag inte göra kroppar längre...bläää! Det enda positiva är att det går lätta att göra anskiten.

 

Jaja, till bilden... Armarna är lite väl smala oc händerna lite små. Gillar ögonen och håret mest ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jättefin!Jag tycker om din Mizuko karaktär,av nån okänd anledning ^^

Jag håller med Izzy om armarna och händerna.Ögona är oxå min favorit på bilden ^-^ Men halsen...ser lite skum ut.Den smalnar liksom av längre upp vid huvidet.Annars är bilden fin-fin,vettu =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för alla kommentarer!

 

Izzy: Tack, jag verkar ha problem med armar och händer men det är väll samma sak som gäller för dem som resten av kroppen, öva öva öva!

Jag tror jag har kommit på hur jag skall gör för att få dem rätt, göra armarna sist och göra dem dubbelt så smala som ett lår, det borde bli rätt..

hoppas jag.

 

Sandera: Jag gillar också henne jag vet inte varför, det har väll att göra med min ninja fetishism ;)

Det här är det som jag gillar med att lägga ut mina bilder på Konstplanket och inte bara på DeviantArt.

Folk vågar säga vad dem tycker ser konstigt ut på bilden och vad dem gillade med den, det hjälper mig verkligen att utvecklas snabbare!

Det där med halsen tänkte jag inte på, det blir lätt så att jag kurvar den när jag går ut för att göra axlarna och det, skall tänka extra på det nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...