Hoppa till innehåll
elaktomte

Har Anime förändrat ditt liv???!

Rekommenderade inlägg

Animen har mer eller mindre tagit över mitt liv! Det är inte ovanligt att jag kollar anime när jag egentligen behöver göra läxor och sånt. Den enda grejen som jag lyckats prioritera över animen är World of Warcraft.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

tja... vad kan man säga... tittar nog på 25 timmar anime i veckan... så lite soffpotatis har man nog allt blivit pga animen ;)

men de var/är värt varenda minut

de som fick mig att trilla dit va Gunbuster och Kamui no Ken... anime borde komma med varningslappar xD

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tycker inte direkt anime har förändrats mitt liv. Enda det har givit mig är lite svordommar som är alltid trevligt att säga ^^ och att jag har tittat på lite mer "tecknat" annars är det bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag blev helt förrändrad när jag kollade på Naruto jag började ladda ner massa lika anime efter det och jag kan knappt sluta att ladda ner nya animes nu (nu håller jag på att ladda ner Naruto, Bleach och scryed) och jag råder er att kolla på dem ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kan inte påstå att anime förändrat mitt liv, mer än vissa små portioner kanske. Kan nämliggen bli lite för emotionellt indragen....Kännde mig deprimmerad i en vecka efter Tsukihime.

Mer än plånboken är lite extra tom och att jag har något kul att göra när jag inte är med folk så har väl anime inte har förändrat mitt liv nämnvärt....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Anime har nog inte förändrat mitt liv så mkt.. eller jo kanske första Transformers som gick på TV när ja va liten satt som fastklisstrad framför TVn varje lördag morgon och tittade på den underbara Transformers animen..

Annars så har mangan bettyt riktigt mkt för mig.. Andra människor spelar data jag läser manga

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Gammal tråd det här!

Anime och manga har definitivt förändrat mitt liv! Såg det ju under uppväxten och jag skulle inte vara den person jag är idag utan det. Jag tycker anime har gjort mycket för min mognad som person. Många huvudkaraktärer som var inspirerande och blev förebilder :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jodå nog har anime förändrat mitt liv en del jag har ju upptäckt en helt ny värld jag ej trodde fanns. Även fast anime verkligen inte är mitt ända intresse utan ägnar mycket tid åt live action också så är anime ett av mina största intressen och prioriterar det högre än allt annat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu