Hoppa till innehåll
Anime.se

godhatessweden.com


No/One
 Share

Rekommenderade inlägg

Visst, det är väldigt onödigt att säga så och skriva så på en sida. Men fortfarande, åsiktsfrihet. Jag är i alla fall inte den som tänker sätta stopp för den en liten bit ens.

 

Åsiktsfrihet? nja du borde ju veta att åsiktsfriheten har sina regler.

Ingen Kränkning får förekomma och jag anser att den hemsidan kränker en folkgrupp (svenskar).

 

Ja, den har regler. Enligt Sveriges lag, inte enligt mina åsikter. Vilket gör att jag inte ville stoppa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

föresten, är inte det han säger rasism?

 

det borde det väl vara

 

Det är rasism när vi inte gillar amerikanare också. Men vem bryr sig om det?

Ingen.,

Men nej, jag skulle inte kalla det rasism. hat ogillar ju inte svenskar just för att de är svenskar utan har ogillade väl svenskar för att vi hade spärrat in en präst, och jag minns saken rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hat ogillar ju inte svenskar just för att de är svenskar utan har ogillade väl svenskar för att vi hade spärrat in en präst, och jag minns saken rätt.

 

Ja, men jag tror nog att hans "vendetta" mot svenskar har stigit honom åt huvudet en aning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nej, jag skulle inte kalla det rasism. hat ogillar ju inte svenskar just för att de är svenskar utan har ogillade väl svenskar för att vi hade spärrat in en präst, och jag minns saken rätt.

 

Det är inte racism (eftersom han inte ger sig på en ras) men det är något liknande, eftersom han uttalar sig som om alla svenskar vore stöpta i en och samma form bara för att vi kommer från Sverige. Att mena att alla svenskar skall förgöras bara för att han inte gillar något som vår regering har beslutat hör inte till var jag skulle klassa som högkvalitativt deduktivt tänkande.

 

Att döma någon på förhand bara för att de har ett attribut som inte har med deras personlighet att göra (svart hy eller svenskt pass) är det man brukar anse som det sinnessjuka bakom racism. Han verkar tro att bara för att svenskt rättsväsende spärrade in Green så håller alla svenskar med om det, och alla svenskar är bögar eller bögälskare.

 

Han är så fantastiskt spånkorkad att man inte vet var man skall börja anmärka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...