Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Kan ni inte ta och pallra er in där istället ?! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag har för mig jag tryckte på chatt.. men då kom jag hit... jag måste tryckt fel :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ran Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jo, samma här. tryckte på chatten nånstans, och den länkade hit... kanske borde fixa dom enkla buggarna? ... hehe :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 hehe... nja, chatten är inbakad i forumet och man måste vara medlem för att kunna chatta. Länken till chatten ligger i toppen av forumet. Hoppas ni överlever ändå. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Vad sägs om att ha en IRC kanal som chatt? Sen har ni bara nåt javaapplet eller nåt som man kan komma åt IRC från hemsidan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Vad sägs om att ha en IRC kanal som chatt?Sen har ni bara nåt javaapplet eller nåt som man kan komma åt IRC från hemsidan? Finns ju iof #anime.se på quakenet brukar var 150 personer där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 docster, det är nästan aldrig under 200 personer i #Anime.se Men Anime.se är en gammal IRC kanal. Vi behöver en ny. #www.anime.se @ Qnet Alla kan gå in där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 docster, det är nästan aldrig under 200 personer i #Anime.se Men Anime.se är en gammal IRC kanal. Vi behöver en ny. #www.anime.se @ Qnet Alla kan gå in där. Jaja, jätttestor skillnad... varför kan inte alla vara där och snacka, onödigt att starta nya kanaler hela tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Nja, jag tänkte att det är bäst att starta en ny kanal. De som hänger i #anime.se är inte aktiva här på forumet. Den nya kanalen skulle alltså vara till för folk som känner till den här sidan, och vill diskutera anime med varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Nja, jag tänkte att det är bäst att starta en ny kanal. De som hänger i #anime.se är inte aktiva här på forumet. Den nya kanalen skulle alltså vara till för folk som känner till den här sidan, och vill diskutera anime med varandra. låter som en rätt bra ide, kan vara rätt jobbigt att ha en diskussion i en kanal med så många olika personligheter där alla vill snacka om sitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 laddade hem mIRC idag, hur kommer man in i rätt server och erat chattrum osv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Men #anime.se/forum då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Men #anime.se/forum då? Om man kollar efter så hölls denna diskussionen när den kanalen troligtvis inte fanns ^^; Ja, MaVo, det är alltså #anime.se/forum du skall joina (skriv /join #anime.se/forum efter du har anslutit till rätt server). Servern du skall ansluta till är QuakeNet (förslagsvis den svenska), vilket du gör genom att leta upp servern i serverlistan under Options, och trycker sedan på Connect. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg