Hoppa till innehåll
Anime.se

Hack sign Musiken= wunderbra!


grunt
 Share

Rekommenderade inlägg

Vill bara tipsa alla om den helt underbara animen hack sign, men speciellt musiken i denna. Inledningslåten är ett konstycke i sig men det finns en låt som man inte har levt om man inte hört, nämligen the world utav yuki kajiura som förövrigt gjort en hel del musik till olika animes. I vilket fall, kila genast in på kaaza eller nåt och anskaffa låten "the world" med yuki kajiura.

 

Nån som hört den eller gillar hack sign i allmänhet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda som var bra i .hack//SIGN var musiken, underbar musik.

 

Added to "to kill" list.

 

.hack//SIGN äger tyvärr dig och allt du äger, och mig och allt jag äger, och allt alla andra äger för den delen också. :~

 

Ok då vet jag. Det är så jag tycker om serien och jag vet att många av mina kompisar tycker detsamma. Känn dig ägd >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inlägg som är off-topic eller bryter mot forumsreglerna tas bort allt efter som.

Även inlägg som tex: "Jävla idiot", "Du vet inte vad du talar om" eller som bara innehåller en massa :D :D >:) tas också bort.

Ställer nån en fråga vill man ha svar och inte en massa inlägg som inte har med det att göra.

Det blir mycket roligare att läsa en tråd när det är snyggt och relevant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...