Hoppa till innehåll
Anime.se

msn hackat?


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

är msn hackat eller inte?

fick reda på det från en kompis...

att jag inte skulle trycka på en länk om han skrev den... dumt nog läste jag det samtidigt som jag tryckte på en länk jag fått av en annan kompis...

efter det så måde inte mitt msn alldeles för bra...

jag bara undrar vet nån nåt mer om det...

t ex om man får virus av det eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är msn hackat eller inte?

fick reda på det från en kompis...

att jag inte skulle trycka på en länk om han skrev den... dumt nog läste jag det samtidigt som jag tryckte på en länk jag fått av en annan kompis...

efter det så måde inte mitt msn alldeles för bra...

jag bara undrar vet nån nåt mer om det...

t ex om man får virus av det eller inte?

 

Min syster hojtade om något liknande, och sekunderna senare fick jag ett "LMAO" eller liknande följt av en länk skickat till mig över MSN av en person jag normalt inte konverserar med så mycket. Antar att det är så det sprids. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har oxå märkt det, jag har en klasskompis i min kontaktlista och han pratar ALDRIG med mig. Helt plötsligt så skickade han (trodde jag då :P ) det här;

 

wtf....

 

*någon skum länk*

 

Jag klickade på den och då kom det upp en "nedladdningruta". Hade jag klickat på den så vette fan vad som hade hänt :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jasså då Messenger hackat >.<

måste varna alla jag känner :D . . . eller heheh kanske inte >:D

DOOM

 

spyware i massor

och nej det är en mask. Och alla som använder något annan än följande kan känna sig säkra:

Windows 2000 , 95 , 98 , Me , NT , Server 2003 , XP

masken infektrerar alltså (enligt mina källor) Alla Windows operativ men inte Mac os eller Linux

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jasså då Messenger hackat >.<

måste varna alla jag känner :D . . . eller heheh kanske inte >:D

DOOM

 

spyware i massor

och nej det är en mask. Och alla som använder något annan än följande kan känna sig säkra:

Windows 2000 , 95 , 98 , Me , NT , Server 2003 , XP

masken infektrerar alltså (enligt mina källor) Alla Windows operativ men inte Mac os eller Linux

 

alla som helt enkelt skiter i msn och använder det lite mera "värdiga" programmen kan känna sig säkra också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var någonn länk som snurrade rundor igår. Fick den två gånger, men tryckte aldrig på den.

 

 

Jag fick också en länk igår. Av en som jag inte känner(allt möjligt folk addar mig :S). Tryckte iheller aldrig på den. Jag tar inte emot mycket från andra över internet. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

k, testar det med... ett program till *suck* är nog uppe i 6 program nu...

 

suck den funka och hitta alla program men kostar ju skjortan att installera programet eftersom det inte går att tabort filerna förrns man köpt hela programet... :(

http://sarc.com/avcenter/venc/data/adware.istbar.html

Där hittade jag en text:

 

"Removal using the Adware.Istbar Removal Tool

Symantec Security Response has developed a removal tool for Adware.Istbar. Use this removal tool first, as it is the easiest way to remove this threat.

 

The tool can be found here:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxIstbar.exe"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...