Onizuka Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Australienbaserade ska tydligen släppa One Piece på dvd i uncut,original version. Originally Posted by Slykura One-Piece We are proud to announce the acquisition of one of the greatest pirate stories of all time!! Set Sail for One Piece! A story of a young boy inspired to become a pirate by his childhood hero "Red-Haired" Shanks. After accidentally eating some cursed Gum-Gum fruit, he gains the power to stretch his limbs like rubber! One of the biggest series to be released in Japan and based on the graphic novels of the same name, this will be one sure-fire title to look out for this year!! Stycket är taget från animesuki´s forum DVDs will be UNCUT and BILINGUAL (JAPANESE WITH SUBS AND UNCUT ENGLISH) Tentative Late 2005. Det står ju även på Madmans sida så det måste ju stämma. Det var en bra nyhet.Tror att jag ska införskaffa dvd:erna.Jag har också skrivit det här på på Shibuya så bli inte förvånade om ni hittar en exakt likadan text Kolla länken. http://www.madman.com.au/ Nå,Vad Tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Otroligt summa man ska lägga ut om man vill samla den serien på DVD är min enda kommentar =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag vet. Det är inte säkert att jag ska köpa dom men jag är interesserad. Jag håller dock med dig i att det kommer att kosta mycket och ta mycket lång tid att släppa hela serien. Jag ville bara informera alla om detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Man får altså köpa en ny hylla för att få plats med alla Dvd:s då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 ONE PIECE >:D det blir nog till att skaffa ett ordentligt sommarjobb, fast det är värt det besväret...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag har läst 4nr av one piece när jag äntligen fick se ett one piece TV avsnitt. Jag blev helt förälskad! Men som ni sa: Det kommer bli dyrt att samla hela serien. :( Men avsnitten var riktigt bra. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 One piece? Var det inte så att pirat-anime var olagligt? : P Nä, men kul att den släpps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 One piece? Var det inte så att pirat-anime var olagligt? : P Nä, men kul att den släpps. Roligt. One Piece ör interessant men som sagt det kostar lite pengar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg