Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal Alchemist


Onizuka
 Share

Rekommenderade inlägg

Vad Fullmetal Alchemist handlar om? Den handlar kortfattat om bröderna Edward och Alphonse Elric som ger sig ut på en resa för att hitta " the Philosopher stone". Den är skitbra. Mangan ska som sagt snart ges ut och animen har redan börjats ges ut. Om du varken ser eller läser den så går du miste om mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske.

Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt.

 

Det skulle vara roligt att få den översatt till svenska sedan men det dröjer nog, om det ens kommer. Jag tror nog att jag föredrar den på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske.

Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt.

 

Det skulle vara roligt att få den översatt till svenska sedan men det dröjer nog, om det ens kommer. Jag tror nog att jag föredrar den på engelska.

 

Men om den kommer ut på svenska kommer förmodligen andra personer än bara totalinbitna mangafreaks höra talas om den. Som mina vänner, den enda kontakten de har med manga/anime är genom mig, eller dragonball, fast det var när de var lite yngre.

Jag håller på att se animen nu, men jag hoppas att mangan är lika bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske.

Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt.

 

Det skulle vara roligt att få den översatt till svenska sedan men det dröjer nog, om det ens kommer. Jag tror nog att jag föredrar den på engelska.

 

Men om den kommer ut på svenska kommer förmodligen andra personer än bara totalinbitna mangafreaks höra talas om den. Som mina vänner, den enda kontakten de har med manga/anime är genom mig, eller dragonball, fast det var när de var lite yngre.

Jag håller på att se animen nu, men jag hoppas att mangan är lika bra!

 

Det håller jag med om. Det blir en positiv effekt, men om det kommer så dröjer det nog ett tag,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 years later...
jag hat läst kapitel 95 nu, jag trode faktiskt att mangan redan var färdig. när kommer nästa volym ut?

I Japan?

 

* Ett nytt kapitel kommer ut efter lite mer än en vecka in på varje månad, året runt.

* En ny samlingsvolym kommer ut tre gånger om året: kring mars-april, kring augusti och kring november-december.

* Senaste samlingsvolymen var nummer 22, som innehåller kapitel 88-91.

* Volym 23 bör innehålla 92-95 och komma ut i augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...