Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime sucks Foundation!


Yami
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja det har länge varit en fråga om tid när alla amerikanare skall inse att deras håller sakta men säkert på att förvandlas till Anime Land nr 2.

 

NU lanseras denna sida hårt på internet och de flesta är välldigt possitiva att det äntligen har kommit några som vägrar att hoppa på denna stort växande trend.

 

Ganska lustigt sida skulle jag iaf medge då jag själv är både cosplay'are och anime tittare sedan många år tillbaka.

 

Enjoy! :D

 

http://jacobv.no-ip.com/asf/index.asp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cosplay bilderna är helt underbara, jag kan inte låta bli att förundras över alla dessa USA bor de är för klockrena. Om Sveirge kunde få en cosplay'ande kille ca 2meter bred som klädde sig i sailormoon dräkt skulle lyckan vara gjord! ;)

 

Crossdressing madness!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NU lanseras denna sida hårt på internet och de flesta är välldigt possitiva att det äntligen har kommit några som vägrar att hoppa på denna stort växande trend.

 

Skriv upp mig som extremt positiv till sidans existens! Låt oss hoppas att de kan föra ett framgångsrikt korståg mot anime.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som har hittat en svensk verison på nätet?

(Hata anime manga blablabla?)

 

Jag håller ju iof på att skapa min egen cosplay-horror site men nu med mycket pluggande går det inte så bra. Dock så har jag mer än 1000 bilder på min dator av många cosplay'are som verkar antingen vara blinda eller kanske är part av nått läskigt experiment som gick fel.

 

Tidbristen är total men jag skall försöka få upp den i sommar iaf! ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...