Hoppa till innehåll
Anime.se

Star Wars: Episode III Trailer


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu är det klart att 2 nya star wars serier ska komma ut, en utav serien ska vara animerad helt i 3D och är en uppföljare till den underbara animerade serien clone wars (sändes på cartoon network). Sen så ska de göra en "vanlig" serie som ska baseras på sidokaraktärer från star wars sagan. Om jar jar binks har huvudrollen i tv-serien så blir jag besviken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag tyckte trean var en stor bevikelse. Visst, det var en bra film, men långt ifrån så bra som den borde har varit.

Replikerna höll inte hela vägen, förutom på vissa ställen då det var fruktansvärt bra, skådespeleriet var okej, men kunde varit bättre, förutom Mcgregor som alltid glänser.

Det enda som verkligen höll mina förväntningar var hur det såg ut, allt var sjukt snyggt, förutom att visa av lava scenerna skärde sig lite.

 

Sist men inte minst, general Greivos var stencool (go docster!), och nooooet sög hårt (go Daffid!)

 

Gick lite snabb med förvandlingen också, ahn gick ifrån "darkside, njaaa" till att döda jedikidz ingen tid alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sant, det gick lite hastigt på slutet. De gröna nazi/imperieuniformerna bara dök upp ur toma intet också.

Det ultimata hade ju varit en film till emellan 3 och 4, där man följer Vader på hans quest att förgöra alla kvarvarande jedis samtidigt som imperiet sprider sig och tar över. Och någon annan stans startar någon så sakterliga en rebellrörelse...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...