Hoppa till innehåll
Anime.se

Star Wars: Episode III Trailer


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Hoppas bara den här episoden inte blir lika dålig som Episode II... Fast när man ser trailern är det nästan så man vill offra alla pengar på en premiär biljett.

 

Tycker inte episode II var så dålig, visst är den blek mot de äldre filmerna, men jämnfört med epsiode I så är det ett mästerverk. Nej jag gillade tvåan faktiskt men den här filmen verkar bli ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.

Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.

Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete.

 

Ja, han är jobbig... i stora portioner. I tvåan tyckte jag hans roll var trevlig och mer naturlig. Skulle faktiskt saknat Jar Jar om han inte dök upp i i Episode II. Nåja, vi lär se honom i några minuter i den nya filmen.

 

Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete.

 

Haha! Dagens citat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.

Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete.

 

tur att man inte är ensam om det. jag HATAR han. dels för att han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ful :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.

Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete.

 

tur att man inte är ensam om det. jag HATAR han. dels för att han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ful :rolleyes:

 

jag tycker han är ski..kanske mest för att han är allmänt iriterande..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man sett I och II måste man ju se III. Om inte annat för att få se förvandlingen från Anakin till Vader fullbordas.

Det är den enda motivationen jag har för att se de nya Star wars filmerna.

 

(dam tam tam dam-ti-dam dam-ti-dam)

lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som japs och psychocaptain...

är dock nyfiken på om han kommer att göra filmer som inträffar efter... hmmm.. blir det episode 6... jo det blir det...

jag vet bara att han har materialet men inget mer än så...

 

Nej det blir det inte det finns redan böcker om vad som händer efter ep6

THE THRAWN TRILOGY

Lucas borde ha låtit Timothy Zahn skriva manus till ep1-3

Som jag tidigare sagt är det först tillsammans som dessa tre böcker kommer till sin fulla rätt och när man läst klart sista sidan i The Last Command vill man inget annat än drömma tillbaka till alla spektakulära händelser i den "tveklöst bästa Star Wars-trilogin som någonsin skrivits".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...

Fräck trailer! Nu får vi bara hålla tummarna så att den inte blir lika dålig som episod I som var helt bedrövlig. Episod II var dock ganska bra och vi hoppas att det är en stigande kurva, eller hur? Trailern visar dock tecken på att episod III inte kommer att bli lika usel som episod I. Det ska bli kul att se episod III och se hur de har avslutat Star wars-Sagan ( snyft). Jag har dock svårt att tro att den skulle kunna slå den mästerliga original-trilogin. Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...