Hoppa till innehåll
Anime.se

Skriv här för att stöda hatet mot animanga.nu


SkuttyWan
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej alla trevliga och vänliga anime.se/forum-användare!

 

Vi, jag, eller, öh, i alla fall, ett par av oss.. Eller okej skit i det där. Just nu håller Uppcon i Uppsala på, jag är jättetrött och fattar ingenting, men, i vilket fall som hellst, den här tråden är till för att vi ska besvara det av någon anledning stora hatet på oss från animanga.nu (förstår ni inte vad jag menar så är det lugnt för det vet inte jag heller), men i alla fall, skriv nu fina svar här i den här tråden som visar hur mycket ni hatar animanga.nu. Berättelser om hur de har hatat er eller något, ja vad som hellst.

 

Yaaay!!! Nu ska jag pussa krunaldo på kinden??!?!?!?!

 

:/

 

/Skutty

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra talat Skuttywan!

 

Jag blev lite konfunderad över alla deras anklagelser och skitsnack på forumet, men jag trodde aldrig att de skulle gå såhär långt.

På UppCon har de sparkat på mig medan jag satt på golvet, och hånat mig om stora grupper av fjortisar. De kallade oss (vi med anime.se/forum-tröjor) för sina "fiender". Jag trodde aldrig de skulle sjunka såhär lågt, men nu krävs det att återgärder tas. (Notera att allt ovan faktiskt är sant, fast man kan alltid se saker på olika sätt.)

 

Tala folket! Några förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni har helt klart en poäng! Jag håller med föregående talare och kan faktikt säga att saker ni läst faktiskt har hänt. Ni frågade om förslag, och visst, det har jag. Alla som kommer från Animanga borde ha någon slags forumtitel i form av "förädare" eller liknande. En sak är ju säker, med tanke på att folk från animanga faktiskt är här, så visar det ju ett och annat, då jag själv ej vågat mig in på fientligt territorium.

 

/cainz @ UppCon ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, ifall de fortsätter så polisanmäller vi dem för hets emot folkgrupp.

 

vilken slags folkgrupp då?

Nördar såklart. Icke-fjortis-nördar, aka riktiga nördar!

 

Cainz ide var inte så pjåkig ändå, det vore ganska lätt att skriva regler för att alla animanga.nu:are måste bära en gul stjärna över sin avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, ifall de fortsätter så polisanmäller vi dem för hets emot folkgrupp.

 

vilken slags folkgrupp då?

Nördar såklart. Icke-fjortis-nördar, aka riktiga nördar!

 

Cainz ide var inte så pjåkig ändå, det vore ganska lätt att skriva regler för att alla animanga.nu:are måste bära en gul stjärna över sin avatar.

 

ja, det va just den gruppen jag antog att det skulle va >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använder animanga.nu till att lägga upp bilder och få kritik, eftersom jag iinte tycker att det finns något bättre sätt att utvecklas, och tro mig, det upptäcker en del saker som inte ni gör! >:( Men jag tror inte jag skrivit mer än typ, tre inlägg på något annat ställe än bildtrådarna. Det är så mycket folk och de beter sig ofta mycket omoget.

Här är det lite mer familjärt, här reagerar man direkt på EN som är lite taskig eller irriterande, på animanga får man sålla bort de inlägg som är alltför mycket fjortis... Men jag postar där, och krittar andras bilder, men det är helt klart här jag trivs bäst! Jag lägger upp mina bilder på andra ställen också, så animanga är bara ett i mängden.

 

Det där med att sparkar och vara allmänt elak är att sjunka riktigt, riktigt lågt. Det är fan inte bättre är nazister eller rasister och så vidare...

 

Notera också att jag kom härifrån och DIT och inte tvärt om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nog ett konto på animanga, dock är jag inte aktiv där. Kanske ta bort kontot för att inte hamna i vägen för Anime.se-Arméns framfart. Ska tillägga att jag kom därifrån och HIT, och det är mycket bättre här >:(

 

Men att folk håller på och sparkas i större grupper kan jag bara se som barnsligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt men jag är ny här låt mig berätta min åsikt om det

 

 

 

 

1. vem har sagt att man ska typ älska folk man ska inte älska alla förstår ni

 

2. Men i eran uppfattningar så måste man älska dom hmm jag känner inte så mycket av er så jag berättar bara hur jag känner så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråden var, för de som inte märkte det, överdriven och syftet var snarare att visa hur obotligt dumt hatet är (de flesta verkade missa detta dock).

 

Det var faktiskt så att vi satt och samtalade på UppCon när en flicka från animanga råkade sparka till min hand så jag föll, hon bad om ursäkt varpå hennes killkompisar från animanga uttalade sig om vad hon gjorde var dumt, "de är ju våra fiender". Sedan ställde de sig och pratade, skrattade och pekade på min rygg (vi hade våra fina anime.se-tröjor på oss ^^).

Jag tror inte någon här egentligen hatar någon från animanga, eller sidan i sig, men av någon anledning har de kommit fram till att hata oss, för att ehr...uhm... ja. På UppCon tyckte vi det var lite av sista droppen, så tråden UppKom. Det var något omoget, och denna tråden är säkert den likaså, men de gick lite väl långt tyckte vi.

 

Peace.

 

*låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...