Hoppa till innehåll
Anime.se

Lone Wolf and Cub


Skald
 Share

Rekommenderade inlägg

ah fan va nice :), måste undersökas..

 

Vill du veta någe riktigt jävlig därimot??

Hollywood ska göra en Re-make på någon utav dom gamla filmerna, är ju fan bra sugen på att ringa och bombhota dom jävlarna haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jäkligt nice, måste köpa resten av sakerna dock. Dyrt som attans men det är det väl värt.

 

Har 1-3 hemma, fjärde försvann... men men. Beställer två böcker i stöpet när jag närmar mig slutet på andra.

 

Det fungerar, tar ju en tid att läsa när man inte tar allt på en gång.

 

 

 

Vem vet, det kan ju bli bra. :rolleyes:

 

Russel crowe och den där sjätte sinnet ungen i huvudrollen ;)

 

 

Huhuhuhu....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ensamvargen med valpen är samurajmangornas samurajmanga. Det finns helt enkelt ingen som överträffar den, punkt. Dock finns det vissa som tycker den är ointressant på grund av sin trogenhet.

 

Handlar om en herrelös ronin som säljer sina tjänster tilll folk som betalar. Det speciella är att han har sin lille son med sig, och att han ibland använder honom för att lösa uppdragen han får. Huvudpersonen är fåordig och vansinnigt manlig. Tecknarstilen är typisk vuxet realistiskt japansk. Vänta dig inga söta flickor med stora ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Ho ho, jag gillade den där mycket politiskt korrekta serien i Samuraj om före detta militären som lärde barn avancerad gerillateknik och hur man dödar effektivt. Kommer inte ihåg vad den hette...

 

Däremot har jag alla nummer av Cobra, och Cobramangan är en riktig favorit.

 

Erm, pineapple army gavs ju ut i just Cobra. Samuraj innehöll ju bara ensamvargen och senare legenden om Kamui. Värt att nämna är ju att ensamvargen har börjat släppas på svenska i pocketformat, om de fortfarande släpps vet jag dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...