Smartis Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Jag har hört att fullmetal alchemist the movie kommer komma tills på sommaren, är det någon annan som har hört något om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Njae, den 23 juli har den premiär i Japan, sen återstår det att se när/om den dyker upp på några biografer här i väst. Källa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 jo ar också läst det Scab, lite synd att den inträffar mitt i serien och inte efter för jag gillar inte slutet på serien alldeles för mckt, därmed inte sagt att slutet är dåligt bara att det kunde varit bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Och jag som hoppades på en light-version på serien :/ Aja, blir till att se igenom serien då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Jag kommer att gråta glädjetårar den dag jag på ett eller annat sätt får tag på den filmen. Förhoppningarna är stora. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 längtar väldigt till denna film. hoppas den blir riktigt bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smartis Skrivet april 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 jag har också stora förhoppningar på denna film, speciellt när serien var så bra. Men kommer inte filmen att handla om efter seriens slut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Så vitt jag har uppfattat det så skall den det, fick det intrycket av trailern. Spoiler varning Har för mig att det är någonting som " Was our separation an exchange for something? eller något liknande, så det verkar som om det spinner vidare där animen avslutades. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Spoiler varning Har för mig att det är någonting som " Was our separation an exchange for something? eller något liknande, så det verkar som om det spinner vidare där animen avslutades. Hoppas verkligen det! Vill se fortsättningen! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Längtar också efter denna film. Serien var ju helt underbar och filmen kommer bli min anime höjdpunkt detta år (hoppas jag) En självklar film. Alla har väl sett trailern? Hagane no Renkinjutsushi: Shanbara wo iku mono will rule. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 ja, ge oss renkinjutsu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Filmen ser jag fram emot väldigt mycket, men det gör väl de flesta som har sett serien :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 Hoppas Armstrong kommer va med i filmen, annars blir det en flopp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Hoppas Armstrong kommer va med i filmen, annars blir det en flopp :D HAHAHHAHAHAHHA word Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Jag är med inne på att få se en SPOIL återförening av Alphonse och Edward Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Så som jag förstår det utspelar sig serien typ mitt i serien och inte efter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Spoiler Docster... Jag vet inte bestämt hur det hänger ihop men jag fick intrycket utav trailern att det skulle vara efter, de talar om att "the pain of our separation, was that an exchange for something?" och jag antog att de syftade på att de separerades i slutet. Men jag har inte läst någonting om hur allt hänger ihop så om du vet något och har en källa så uppskattas det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Hoppas Armstrong kommer va med i filmen, annars blir det en flopp :D HAHAHHAHAHAHHA word hehe, det bästa avsnittet är 34 där han gör ens vapen till en staty av sig själv :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 lol... jo, de e juh lite kaxigt faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg