Hoppa till innehåll
Anime.se

BattleField 2


svempa
 Share

Ska du köpa BF2?  

29 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska du köpa BF2?

    • Ja
      11
    • Nej
      18


Rekommenderade inlägg

Någon annan än jag som längtar efter BF2??

Det kommer väl nu i Juni? Den 25 om jag inte misstar mig...

 

Oj oj oj... verkar riktigt bra! Att kläderna på en kan bli trasiga och rangsystemet. Och assist points är också bra! Att man får påäng för att återuppliva är jättebra, för då kommer det troligen finnas fler medics ute på krigsstigen ^^

 

Vad tycker ni? Bra eller dåligt?

 

Snacka Fritt! (om BF2 dårå :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skall köpa det, men frågan är bara när. På tiden då Battlefield 1942 var hetast kunde min dator knappt klara av det, vilket jag måste kompensera med att jag skall kunna spela Battlefield 2 på min NYA dator. Mmmm, det skall bli härligt. Finns det någon demo på BF2?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det här spelet verkar riktigt skoj, och planerar att köpa det i slutet av månaden.

 

Angående systemkraven verkar dom inte vara slutgiltiga. Webhallen visar inga systemkrav för tillfället, och på EBgames hemsida står följande:

System Requirements:

(subject to change): Windows XP (Win 2000 and WinME not supported), Pentium 4 1.2 GHz CPU with 256 MB RAM, GeForce 3 (64 MB RAM) video card with DirectX 9 support, Broadband Internet connection, DVD-ROM drive.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:( så klen data som man har så pallar den inte trycket... har bara 1 GHz processor och Nvidia GeForce 2 MX 200 buhu.... men den palla HL2 å de e ju lite skumt?

 

... Har hört rykten om att det finns en Demo/Betaversion att ladda ner... om någon upptäcker något skriv till mig! Antingen PM lr bara skriv!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Demo nerladdat och testat. Det ser ljust ut, gillar det här med att man kan vara med i olika grupper där man kan diverse order. Kanske fanns med i tidigare Battlefield-spel, fast äger inget annat än 1942 så jag vet inte mer om det.

 

Så mörkblått jag vet så ska det inte finnas några sådana funktioner i tidigare versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du är Commander så tryck capslock så får du upp en hel karta över banan och kan kalla in Artilleri strikes, ge order till dina Squads var dom ska attacker och försvara olika positioner.

 

Riktigt roligt faktsikt, underbar känsla när man spelar med folk som är med på det hela som squad leaders och följer Commanderns order.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...