Xenomorpz Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 SÄ har man gjort sin första AMV ..  kan hittas pÄ:  http://www.plastiqueweb.com/thephaze/Ay ... V_Prod.avi   SÀg vad ni tycker :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 InnehÄller den spoilers till serien? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 Ja ett tips vore ju att komprimera den i xvid-mp3 eller divx-mp3, sÄ den inte blir sÄÄ stor.. Jag tankade hem 20% i 25k/sek.. Sen la jag av, det tog lite vÀl lÀnge. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 Den var mycket fin, har inte sett serien, fick stor lust att göra det nu för den verkar skitbra. VÀldigt fin AMV mÄ jag sÀga. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 VÀldigt bra val av scener. Musiken passade dock inte sÄ bra i vissa fall. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 sÄ lÄng tid tog det vÀl ÀndÄ inte.. min e snart klar.. fÄr se va det Àr för nÄtt dÄ.. vet inte ens vad AMV Àr Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 Jo, det var en mycket fin AMV, aningen upprepande, men bar ÀndÄ. Skulle inte trott att det var din första om det inte stod sÄ :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet april 24, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 Ja ett tips vore ju att komprimera den i xvid-mp3 eller divx-mp3, sÄ den inte blir sÄÄ stor.. Jag tankade hem 20% i 25k/sek.. Sen la jag av, det tog lite vÀl lÀnge.  Den e komprimerad i Divx 5.11 men jag valde att ha den runt 40-45Mb sÄ videon inte blir för blurrig.SjÀlva lÄten tar inte mer Àn 5mb men det dÀra e vÀrt att kolla upp i senare project hur mkt mer man kan krympa amv.Första versionen blev 17mb men videon blev lite för tjasig , Àr smÄtt krÀsen :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 Ok, annars kan du prova att köra olika filter, tar lÀngre att komprimera men det Àr vÀrt att kolla upp. Man brukar kunna fÄ bÀttre bild i vissa tillfÀllen. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 24, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 24, 2004 Ser fram emot att fÄ se den sÄ fort jag kommer hem :D  Edit: den var helt okej =) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 25, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 25, 2004 den tog ju inte sÄ lÄng tid att ladda. och i jÀmförelse med mina videos sÄ var den vÀldigt liten :P min största ligger pÄ 70mb  jag skulle dock inte vilja sÀga att videon var speciellt bra. ingen direkt story i den och klippen kÀndes bara framslÀngda. ungefÀr som mina första videos :P men det mÄste ju ha varit bra övning för dig Ätminstone, jag tror du gör en bÀttre video nÀsta gÄng :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet april 25, 2004 Författare AnmĂ€l Share Skrivet april 25, 2004 Har du sĂ„ rĂ€tt i,har redan satt igĂ„ng med min andra ;) musiken e under uppbyggnad.IdeĂ©rna till videon finns redan.  nja jag kunde ha lagt ner mer tid till klippen men jag hade redan lessnat pĂ„ lĂ„ten.sĂ„ innan jag Ă€ndrar för mkt sĂ„ vare lika bra att spotta ut den. tog mig 1 œ dag till den videon , nĂ€sta ska jag iallafall lĂ€gga ner mer tid pĂ„.Fast nu vet jag hur Adobe premiere funkar :) men en sak Ă€r sĂ€ker, den kĂ€kar minne och ett x antal gig Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 25, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 25, 2004 vilken version av adobe anvÀnder du? det verkar inte vara 6an som jag anvÀnde :P jag har ingen aning om hur man lÀgger till text och sÄ till vidsen ^^ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet april 25, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet april 25, 2004 vilken version av adobe anvÀnder du? det verkar inte vara 6an som jag anvÀnde :Pjag har ingen aning om hur man lÀgger till text och sÄ till vidsen ^^  Jag kör version 7.Texten e ganska simpel tog ifos ett tag att klura ut men gör en enkel 100x50 bild med text.spara i psd och importera i Premiere , obs att du kan vÀlja vilken layer du vill ha dvs vÀlj dÄ "min bild" och inte "bakgrund" sen ere bara overlay och dra ut den som en videoklipp och dÄ blir texten transparent :)  NÀh jag har hört att 6:an e lite skonsammare men jag jag gÄr knappast tillbaka till en tidigare version hehe Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 25, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 25, 2004 vilken version av adobe anvÀnder du? det verkar inte vara 6an som jag anvÀnde :Pjag har ingen aning om hur man lÀgger till text och sÄ till vidsen ^^  Jag kör version 7.Texten e ganska simpel tog ifos ett tag att klura ut men gör en enkel 100x50 bild med text.spara i psd och importera i Premiere , obs att du kan vÀlja vilken layer du vill ha dvs vÀlj dÄ "min bild" och inte "bakgrund" sen ere bara overlay och dra ut den som en videoklipp och dÄ blir texten transparent :)  NÀh jag har hört att 6:an e lite skonsammare men jag jag gÄr knappast tillbaka till en tidigare version hehe   ok, det dÀr lÀt lite konstigt. men det Àr vÀl lÀttare om man har programmet framför sig :P jag mÄste lÀra mig det tills nÀsta gÄng jag ska göra en video Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
soet Skrivet april 28, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 28, 2004 hmm.. bara ljud.. skumt.. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 28, 2004 AnmÀl Share Skrivet april 28, 2004 hmm.. bara ljud.. skumt..  Ladda hem www.videolan.org och öppna filmen i programet sÄ kommer det funka Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg