Hoppa till innehåll
Anime.se

Blood: The Last Vampire


snampeg
 Share

Rekommenderade inlägg

Helloa till alla... är ny här och har bara en liten fråga...

 

Köpte filmen Blood: The Last Vampire i helgen..... välldigt bra, mycket snyggt gjord men är filmen bara typ 40 min lång ??? eller är det något fel på min utgåva ???? det står ca:80 minuter på omslage men skulle extra materialet vara inräknat där ????

 

Ugåvan jag har är R2

 

Can anybody help me out here.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blood måste vara det sämsta jag någonsin sett, värre slöseri med tid får man leta länge efter. När jag precis hade sett den var kände jag ingenting förutom att jag var väldigt förbannad över att jag lagt ut pengar på den.

 

Ingen story, alls, urtråkiga karaktärer och tråkig design.

 

Visst, det var snygg, förutom möjligtvis de scener där datorgrafiken var allt för uppenbar, men det räcker inte för att väga upp med resten.

 

Och längden, ja, inte konstigt kanske att den inte han vidareutveckla någon form av story under den tiden, men å andra sidan slapp jag ju plågas länge i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blood måste vara det sämsta jag någonsin sett, värre slöseri med tid får man leta länge efter. När jag precis hade sett den var kände jag ingenting förutom att jag var väldigt förbannad över att jag lagt ut pengar på den.

 

Ingen story, alls, urtråkiga karaktärer och tråkig design.

 

Visst, det var snygg, förutom möjligtvis de scener där datorgrafiken var allt för uppenbar, men det räcker inte för att väga upp med resten.

 

Och längden, ja, inte konstigt kanske att den inte han vidareutveckla någon form av story under den tiden, men å andra sidan slapp jag ju plågas länge i alla fall.

 

Kunde inte hålla med dig mer... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker filmen är helt okej, den utger sig inte direkt för att vara världens smartaste animé med djup story. Filmen är snygg och innehåller häftig action, inget mer och inget mindre.

 

Typ så ja, men jag måste säga att när en film nästan är syfteslös så anser jag att all häftig action är sååå tråkig. Den saknar även den syfte. Iaf så är den som sagt en introduktion och känner man inte för att spela spelet så anser jag att det kan vara lite bortkastad tid.

Efter att jag hade sett klart filmen så tänkte jag "Jaha?". Inget mer, inget mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...