kakan Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Jag hittade tillslut vad jag sökte! Tjohoo! Jag har upprepade gånger drömmar som jag enkelt kallar för framtidsdrömmar, men jag misstänkte att det hade något coolt namn så jag sökte efter "drömmar" på google och fick upp denna sida: http://hem.fyristorg.com/teosofi/Teosof ... rommar.htm Den form av dröm jag har kallas för prekognitiva drömmar, jag får dem ca 3-4 gånger per månad. Den som vill veta mer om det kan klicka på länken bläddra ner tills prekognitiva drömmar kommer fram, om jag skulle förklara så blir det bara sluddrigt ^^ Själv så tycker jag det är ascoolt att ha dessa drömmar, är lite stolt över dem faktiskt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 det är riktigt fräckt broder! vem vet, det kanske blir du som räddar familjen med hjälp av dina drömmar;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 det är riktigt fräckt broder!vem vet, det kanske blir du som räddar familjen med hjälp av dina drömmar;) Who knows? Idag familjen, imorgon världen!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 precis, hm, men glöm inte att ta betalt;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jindujun Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 från vad jag hört så finns det ganska många som drömmer prekognitiva drömmar jag brukade drömma dom med ganska stora mellanrum när jag var yngre men det är år sedan jag senast drömde en Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Då får man väl rädda världen tillsammans då, duh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Du kan ju alltid bli spågumma och få andra lättlurade personer att betala dej för generella påståenden. Nej tackar vet jag metrologer. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Du kan ju alltid bli spågumma och få andra lättlurade personer att betala dej för generella påståenden. Nej tackar vet jag metrologer. K. Måste jag klä ut mig som en zigenerska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 det hoppas jag verkligen skulle vara en vacker syn :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 eh..såna har jag råkat ut för flera gånger, dock kommer jag inte ihåg det förenns det händer, så det blir typ som en dejaviue (hur det nu stavas..=Þ) men när det händer så vet jag att det här har jag drömt..inte uppleft tidigare.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Vad skulle Freud säga om era tokerier? K. PS Åtmistone drömmer ni inte om klockor och kyrktorn. DS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 eh..såna har jag råkat ut för flera gånger, dock kommer jag inte ihåg det förenns det händer, så det blir typ som en dejaviue (hur det nu stavas..=Þ) men när det händer så vet jag att det här har jag drömt..inte uppleft tidigare.. samma här.. fast ibland ändras det med att jag ska säga nått som jag inte säger, även fast jag vet vad min kompis skulle svarat om jag sa det ord som jag enligt drömmen skulle sagt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg