Hoppa till innehåll
Anime.se

Olika former av drömmar


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hittade tillslut vad jag sökte! Tjohoo!

Jag har upprepade gånger drömmar som jag enkelt kallar för framtidsdrömmar, men jag misstänkte att det hade något coolt namn så jag sökte efter "drömmar" på google och fick upp denna sida:

 

http://hem.fyristorg.com/teosofi/Teosof ... rommar.htm

 

Den form av dröm jag har kallas för prekognitiva drömmar, jag får dem ca 3-4 gånger per månad.

Den som vill veta mer om det kan klicka på länken bläddra ner tills prekognitiva drömmar kommer fram, om jag skulle förklara så blir det bara sluddrigt ^^

Själv så tycker jag det är ascoolt att ha dessa drömmar, är lite stolt över dem faktiskt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh..såna har jag råkat ut för flera gånger, dock kommer jag inte ihåg det förenns det händer, så det blir typ som en dejaviue (hur det nu stavas..=Þ) men när det händer så vet jag att det här har jag drömt..inte uppleft tidigare..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh..såna har jag råkat ut för flera gånger, dock kommer jag inte ihåg det förenns det händer, så det blir typ som en dejaviue (hur det nu stavas..=Þ) men när det händer så vet jag att det här har jag drömt..inte uppleft tidigare..

 

samma här.. fast ibland ändras det med att jag ska säga nått som jag inte säger, även fast jag vet vad min kompis skulle svarat om jag sa det ord som jag enligt drömmen skulle sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...