Hoppa till innehåll
Anime.se

Saiyuki


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Aldrig hört talas om, och isåfall kan den inte vara mycket att hänga i julgranen.

 

Korinthian.

Uhm...?

 

 

Jag läser mangan av Saiyuki och den är verkligen ett guldkorn. Absolut en favorit, och jag har länge tänkt beställa animen, men det har inte blivit av. Jag har skymtat lite om den i tidningar annars, och har för mig att den blev utsedd till årets nykomling, eller något liknande, förra året av någon tidning ^^ så den borde va något att ha, men jag har faktiskt ingen aning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen har jag inte sådär kanonmycket till övers för den, mest typisk pojk-slagsmålsstandard fast i fantasymiljö. Men visst, det var ganska frän design på saker och ting, och jag kan knappast påstå att jag djupdök i intrigerna, så sätter man sig in i dem kan den säkert bli något att bita i. Men jag tror faktiskt att huvudmålgruppen är flickor; det var väldigt mycket omvänd Love Hina över den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av någon underlig anledning :rolleyes: har jag nu sett det första avsnittet av Saiyuki och har 4 avsnitt kvar att se. Serien var faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig, men å andra sidan så vet jag inte om den håller samma tempo hela vägen ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan meddela att animen inte håller lika hög kvalité som mangan eftersom det framstår som att dom haft en ganska låg budget men den är ändå en bra serie. Det som gör den ännu bättre är att den är baserad på Resan till Väst som är riktigt trevliga saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...