Hoppa till innehåll
Anime.se

Rollspel?


Rekommenderade inlägg

Ehum, nu är jag rätt säker på att en bunt med människor kommer anfalla mig med en massa dumma kommentarer *tittar runt*..

Nåväl, dags att komma fram till saken!! ^^

Finns det absolut ingenstans på den här sidan man kan rollspela? ^^'

Ehehehe..

Jag vet, jag vet..snart kommer säkert nånting om:

"Anime.se är ingen rollspels sida utan en diskussions sida!"

Men jag tycker verkligen att det skulle vara lite roligt med ett rollspels forum! ^^

*Väntar på en drös med skälliga kommentarer*...

Hmm...eller? ^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som teron sa, kolla i lekparken, där kommer det upp några då och då. olika grad av seriöshet. den som har vart seriösast hitentills är Det annalkande hotet. mycket synd att den dog ut..=/ http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=624&start=0

 

don't blame me <-< folk lämnade det och. jag är bara lat.. ok, skyll på mif så >>

 

LittleLenore: Om du är en "seriös" rollspelare så kan vi nog snacka ihop ett rollspel att lägga up ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är alltid seriös när det gäller rpgs (det kanske Hellis till och med är ett levande bevis för, även om det nu bara har varit 2 olika rpgs), om nu inte skaparen i själva verket vill att det ska vara fånigt ^^

Tips: skapa ett eget forum där du skapar rgp'n i t.ex eblah, sen finns ju alltid proboards men dem kan jag inte mycket om :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

don't blame me <-< folk lämnade det och. jag är bara lat.. ok, skyll på mif så >>

 

 

jag nämner inga namn, ingen nämnd ingen glömnd, antar att det va allas fel mer eller mindre.. blev lite konstigt mot slutet..folk kom in och förstörde..=/ aja undrar om folket är upp mot ett nytt försökt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

don't blame me <-< folk lämnade det och. jag är bara lat.. ok, skyll på mif så >>

 

 

jag nämner inga namn, ingen nämnd ingen glömnd, antar att det va allas fel mer eller mindre.. blev lite konstigt mot slutet..folk kom in och förstörde..=/ aja undrar om folket är upp mot ett nytt försökt..

 

Nu var jag aldrig med i den då den kommist så långt när jag hade blitt medlem men jag tycker det verkar krångligt att ha ett rollspel i en och samma tråd, när man byter platser så måste det ju förvirra en om man själv ska skriva sin bit på en annan plats? Nu kanske ni slapp det problemet vad vet väl lilla jag -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
don't blame me <-< folk lämnade det och. jag är bara lat.. ok, skyll på mif så >>

 

 

jag nämner inga namn, ingen nämnd ingen glömnd, antar att det va allas fel mer eller mindre.. blev lite konstigt mot slutet..folk kom in och förstörde..=/ aja undrar om folket är upp mot ett nytt försökt..

 

JAg startar gärna ett nytt, måste bara komma på nått

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gör så du , då kommer jag klart att joina. Hållt på med Rollspel på en sida (chikara shima heter den) nu medans jag varit borta. Men har börjat dra mig tillbaka hit. Och om du drog igång ett Rp nu skulle det vara skit lajbans :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så länge det finns en bra spelledare med vissa utsatta regler och gärna ett mål med rollspelet är jag på.

Gillar inte riktigt de helt öppna rollspelen där ingenting händer.

Bättre då med riktiga scenarion.

 

Det är endast de som har har scenarion som jag klassifierar som rollspel dårå..

 

Tja, Analkande hotet var en rikig höjdare att leda, folk var seriösa ocj westernmiljön a lá Trigun fugera helt ok

 

Frågan är vad jag ska köra med den här gången

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...