Hoppa till innehåll
Anime.se

Mer Golden Sun fanart, bättre denna gång... ^_^


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

OJojojoj! Ännu mera Golden Sun.

 

Det är just det där med fötterna, Golden Sunkaraktärernas skor ser jag som ett mysterium. :P

Hennes stav ser inte riktigt rätt ut.

Men överkroppen, ansiktet och håret var väldigt bra gjort.

 

Hoppas det kommer mera GSbilder. Jag längtar :)

 

Om du har någon mer Artwork så får du gärna dela med dig av den, all jag har är pytteliten :$

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De jag har är bara de officiella som finns överallt... Men jag kan ändå skicka dem till dig om du skulle vilja?

 

Staven är tråkig och ful, fick inte till den och tröttnade ;)

 

Skorna, nej de är också fel förmodligen, men jag kom inte på något bättre sätt att göra dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som dom andra säger: överkroppen var fin, underkroppen och staven såg lite konstiga ut. Men varför satte du inte bilderna i samma tråd?

 

Om du har någon mer Artwork så får du gärna dela med dig av den, all jag har är pytteliten :$

He he, då blir du avundsjuk på mig. Jag har en jättestor GoldenSun affisch på väggen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som dom andra säger: överkroppen var fin, underkroppen och staven såg lite konstiga ut. Men varför satte du inte bilderna i samma tråd?

 

Om du har någon mer Artwork så får du gärna dela med dig av den, all jag har är pytteliten :$

He he, då blir du avundsjuk på mig. Jag har en jättestor GoldenSun affisch på väggen :P

 

pedroliten1vt.jpg

 

*EDIT*

Hittade litegrann på http://www.rpgfan.com/pics/golden-sun/art.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...