Izzy Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Enligt mig i varje fall. Och tatataaa! ANIMESTIL! Hehehe... kanske inte, men mer än vad det brukar vara hur som helst. Jag använde mig av denna bilden: http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... na_big.gif Och bara för att klargöra att detta INTE är Mia: http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... ia_big.gif Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Det där råkar inte va Mia va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Haha, tydligen inte så bra som jag trodde... Det är faktiskt Jenna hör och häpna. Jag kanske skulle posta referensbilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 aha, det är en karaktär ifrån andra spelet? Har inte spelat det så. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Hon är med i första också, Felix syster du vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Jag tycker den ser snygg ut :D (har spelat och klarat ut båda spelen vilket jag är glad över ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 hmm, nu vart det svårt att komma ihåg :S, men får spela igenom det igen. Men annars ett riktgt bra jobb, we demand more! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Den här var helt kalrt snyggare, karaktärsmässigt. Det enda jag tycker är skummt är hennes fötter som ser ut som stumpar med konstiga veck. Jag kan lita på att som du har tänkt dig så ser det helt normalt ut men för mina ögon så gör det inte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 OJojojoj! Ännu mera Golden Sun. Det är just det där med fötterna, Golden Sunkaraktärernas skor ser jag som ett mysterium. :P Hennes stav ser inte riktigt rätt ut. Men överkroppen, ansiktet och håret var väldigt bra gjort. Hoppas det kommer mera GSbilder. Jag längtar :) Om du har någon mer Artwork så får du gärna dela med dig av den, all jag har är pytteliten :$ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 De jag har är bara de officiella som finns överallt... Men jag kan ändå skicka dem till dig om du skulle vilja? Staven är tråkig och ful, fick inte till den och tröttnade ;) Skorna, nej de är också fel förmodligen, men jag kom inte på något bättre sätt att göra dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Som dom andra säger: överkroppen var fin, underkroppen och staven såg lite konstiga ut. Men varför satte du inte bilderna i samma tråd? Om du har någon mer Artwork så får du gärna dela med dig av den, all jag har är pytteliten :$ He he, då blir du avundsjuk på mig. Jag har en jättestor GoldenSun affisch på väggen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Som dom andra säger: överkroppen var fin, underkroppen och staven såg lite konstiga ut. Men varför satte du inte bilderna i samma tråd? Om du har någon mer Artwork så får du gärna dela med dig av den, all jag har är pytteliten :$ He he, då blir du avundsjuk på mig. Jag har en jättestor GoldenSun affisch på väggen :P *EDIT* Hittade litegrann på http://www.rpgfan.com/pics/golden-sun/art.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 *EDIT* Hittade litegrann på http://www.rpgfan.com/pics/golden-sun/art.html Pedro: Nooo!~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg