Hoppa till innehåll
Anime.se

God of War


svempa
 Share

Rekommenderade inlägg

... Läste en review om GoW på boomtown där det fick 9/10... har läst några andra reviews om det, vissa har gett det 10 men jag har inte sett någon under 8/10, så jag börjar så smått fundera över att köpa detta spel. Någon som har det? Isåfall är det kul/prisvärt/bra handling och såntdär? Vill ha all info jag kan få såatt jag blir övertygad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju börja med att berätta att det heter recensioner på ren svenska. ;)

 

God of War har jag inte spelat, men hela kritikerkåren verkar ju enad om att det är ett toppenspel. Har hört av många att det är spelet kan vara det bästa inom genren och kanske det bästa spelet till PS2. På diverse filmer är ser spelet väldigt mäktigt ut också.

 

Men förvänta dig inte mycket av handlingen. Handling har aldrig varit det starka kortet i den här typen av actionspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte det från US när det släpptes där och har spelat igenom det.

 

Ett av dom bästa spelen för PS2 i mitt tycke. Grymt kontroll och ett bra soundtrack med passande ljudeffekter gör det en fröjd att spela detta spel med en hyffsad ljudanläggning.

 

Storyn är bra, feta bossfajter och riktigt riktigt snyggt ibland. Många stora ord men det här spelet är förtjänt av det.

 

Så som IGNs review avslutas är rätt passande:

 

"Purchase it, rent it, borrow it, whatever it. Just play the game. Just beat the game."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...