Hoppa till innehåll
Anime.se

Mitt lilla galleri


Zelda_Girl
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag e ny här men som jag har uppfattat så kan man ha ett litet galleri :D

Jag har tre bilder som kanske inte är manga men jag vill gärna visa upp dom endå :D Vill ju lära mei

 

http://img79.imageshack.us/img79/6418/skanna00012ib.jpg

 

Min lilla enhörning.Orkade inte måla bakgrunden men det är natt och enhörningen galopperar i skogen.

 

 

 

Sorry för att det bara är en bild nu men de kommer mer. Måste gå och lägga mei för de e skola imorron. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ingen hästexpert, men borde inte lårmusklerna befinna sig på utsidan av magen (buken).

hehe, funderar oxå på de men jag ville pröva på något nytt. Kollade i en hästtidning och såg att dom gjorde så, brukar annars måla på ett annat sätt.

 

och zaphod, jag skuggade lite men de var kanske inte så bra. har inte riktigt fattat hur man ska göra med skuggning. Ska se om jag hinner bättra den i framtiden, hinner liksom inte nu begrund på skolan och sånt.Föresten, hur förminskar man bilder? (?) har försökt hitta saker som för minskar bilder men jag kommer inte på några.

 

Tack för era kommentarer :D märkte att bilden var lite stor.Ska se om jag kan fixa om dom andra som snart kommer.

 

Hehe, om ni kanske inte förstår vad jag har skrivit så är jag nog inte så bra på att skriva saker och ting, och en annan sak de kan bero på. ja e ju ny ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Please, snälla kan ingen svara :( vill gärna veta hur man minskar bilder. Har faktiskt ingen aning :S

 

 

sorry för dubbelt

 

Med något bildprogram. Har du t.ex. Photoshop? Då går man bara in på Image->Image Size (om man har engelska) och sedan ändrar storleken där.

 

Om du inte har Photoshop finns det massvis med andra program. Ett gratisprogram är t.ex. GIMP, kommer ej exakt hur man ändrar storleken men borde vara liknande som i Photoshop. Leta runt lite själv så hittar du nog.

 

Paint osv. kanske också duger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...