Hoppa till innehåll
Anime.se

Projekt Sapparikon 9~11 december i Täby


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jaha, först på plats. OK, jag VAR först på plats, sen kom det fler, men det är först nu som en dator blivit ledig. Tydligen finns dert gratis internet här i form av tre datorer.

 

Anyway, jag upptäckte nånting hemskt precis innan jag stack hemifrån. Min enda pajform var borta! Den var ju ganska risig, så plastpappa kanske kastade den. Men nu har vi ingredientser till 6 pajer, men ingen pajform!

 

Så om ni har en pajform hemma, SNÄLLA, ta med den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öh... tack gott folk för ett galet konvent.

 

Många plus- respektive minussidor med ett improviserat "ta med något kul"-konvent. Plussidan var att det alls blev av, för det skulle det inte blivit om jag varit tvungen att planera något. Minussidan var att det blev lite kaotiskt då och då, när saker och ting krockade. Men det gjorde inte så mycket.

 

En ungefär 100 personer (exklusive dräktlekare) bidde det, så vi kan lugna i ron konstatera att lokalerna duger även för nästa gång (om det blir någon). Och så slogs ett underligt rekord: Flest arrangörer per besökare! En arrangör för bara en och en halv besökare! Det ni! :P

 

Lite trist var det väl för butikerna som släpade sig dit, i och med att mindre tillställningar som den här mest drar gammalt erfaret konventsfolk som inte handlar så mycket. Men men.

 

Som arrangör var det dock kul att bara ha en sak att ta hand om, även om jag fick gå runt och plocka upp efter slarvigt folk också.

 

Tack till alla som kom, det var en kul helg. Synd att jag missade Cyborg 009-dubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...