Hoppa till innehåll
Anime.se

Neon Genesis Evangelion - Live Action


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

först när jag hörde detta så trodde jag bara att det var ett dåligt skämt. men nu verkar det ju faktiskt som om det kommer komma en live action på denna otroligt bra anime.

 

hörde att det skulle finnas med trailers eller liknande från live actionen på den nysläppta re-maken av NGE. är det någon som har lite info om detta? kanske en länk eller så där man kan läsa mer eller kanske tillochmed kolla på någon bild ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där kan ju inte vara annat än på planeringsstadiet?

 

Irriterande om man kommer att få vänta flera år på den och så kommer det nog tyvärr att bli också. :S

 

Jaja, man får väl trösta sig med att GTO i alla fall finns som "live action" redan nu. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var ca ett år sen jag först hörde talas om den. och om de nu har lite förhandstittar och så på gång så borde de ju åtminstone vara en bit på vägen :) hoppas de inte drar ut alldeles för långt på tiden bara.

 

gto live action var förresten väldigt bra :) efter att jag sett den så fastnade jag ordentligt för vanlig japansk film och försöker nu kommer över så mycket som möjligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe det skulle vara nått, om det lyckas. =)

 

Anime serien ägde i allafall förutom att det var för mycket, Varför fins jag, alla hatar mig osv =) men annars var den frän =)) hur monga slut fins det till serien ? jag har sett två stycken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe det skulle vara nått, om det lyckas. =)

 

Anime serien ägde i allafall förutom att det var för mycket, Varför fins jag, alla hatar mig osv =) men annars var den frän =)) hur monga slut fins det till serien ? jag har sett två stycken.

 

Det finns två slut, ett där tv-serien slutar, och filmen "End of evangelion", som dom gjorde efter att han skaparen blivid mordhotad av fans. Men jag tyckte nästan mer om första slutet, fast båda är riktigt bra :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojdå.. ska bli intressant att se hur det blir. Får väl hoppas att det inte kommer i närheten av Sailor Moon Live Action.. :rolleyes:

 

Hm, Sailor Moon live action? :blush: Finns det? Herregud, var det inte tillräckligt dåligt som det redan var..? >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, det finns, och den är.. hemsk. Dåliga skådespelare och fula datoranimationer :(

Personligen gillar jag Sailor Moon (tycker i alla fall att mangan är äckligt snyggt tecknad) så jag är väldigt besviken :(

 

 

Hm, har inte kollat in mangan, har bara sett reklam för nåttsånt för den i manga mania, och den ser bara för dum ut :S Men det är ju bara en fånig framsida så..

 

Sålde dom inte den i typ, vanliga affärer förut/nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, ja såå var det ja, usch va tråkigt.. Minns att jag fick nått sånt fast med Toy story i nån Kalle Anka tidning för länge sen..

Menmen om man kommer ifrån orginalämnet så kanske man bör prata om det nånannanstans? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usche usche.. hehe.. ja, vi får kanske starta en ny tråd ;) Eller så kan vi helt enkelt droppa ämnet.. :)

Men för att återgå till huvudämnet, så vill jag inte heller se Daniel Radcliffe som Shinji. Då kommer jag sitta och tänkte på Harry Potter hela tiden. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hah, jaa det vore nog ganska hemskt, men det kanske går om han skippar glasögonen och färgar håret svart och blir lite magrare och blekare :)

Bäst skulle det kanske bara om dom tog någon helt okänd till hans roll...

Hans utséende är ju inte precis nått som ska sticka ut allt för mycket enligt mig: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stor budget är väl inte någon garanti för bra film direkt.. men vi får hoppas :)

 

Förresten, med tanke på Radcliffe och att de ville ha europeiska skådespelare, tror ni det kommer bli auditioner i Sverige då också? Hehe ;)

 

 

Hah nej men då får dom mer pengar till specialeffekter, samt fler och bättre skådisar, och mer tid! Altså är det ett + till bättre filmen, men inger = till en bra film nej:p Ah,vad matematisk man är...

 

Hah, jaa det vore ju något om dom gav ut information till skolorna om att man kunde provspela:)

 

Vem skulle du vilja spela då?;p (jag ingen, vill inte:D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...