Hoppa till innehåll
Anime.se

Neon Genesis Evangelion - Live Action


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

Vi får väl se hur det blir.. :) Det är kanske bättre att vara riktig pessimist, då kan man ju nästan inte bli annat än positivt överraskad ;)

 

Och jag skulle inte vilja spela Rei direkt, men att bara vara något litet i bakgrunden skulle inte vara fel.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehehe, ok, Evangelion i all ära, men jag kan bara se det framför mig, en 2km lång kö för att få se den först och 90% av den sitter och säjjer "Rei live" om och om igen lite halvt dreglande *ryser och gömmer sig under skrivbordet* Må det inte bli så, *asg* ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja jo kanske det, känner dock inga som har sett den förutom jag:/ Men jag känner väl bara runt 5 st som gillar anime så det kanske inte är så otroligt :P

Men det vore ju bara kul om det är stort här, för då kanske man kan få in fler anime till svenska biosalonger...

 

The end of Evangelion på bio-duk vore inte allt för dumt >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiskt. Cowboy Beebop suger lika bra utan live-action.

 

Hur fan kan man göra en live-action på Evangelion?? Kränkande...

 

Klart det går att göra en live-action på Evangelion, allt går, frågan är ju om det kan bli bra, men jag tror inte dom vågar göra en Matrix av den, får vi hoppas. >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herid Fel, du använder ordet suger väldigt ofta. En gissning är att när du säger "Den suger" så har du inte sett klart den, utan bara sett några episoder... Tycker inte man ska uttala sig om en serie om man inte har sett klart den.

Å andra sidan kan jag ha fel. :)

 

Jag ber verkligen till en högre makt för att dem inte ska sabba Eva iochmed detta! *_*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara dem inte lyckas förstöra filmen.

 

Jo, tänkte precis likadant. Detta har ju hänt ett antal gånger att de har lyckats förstöra en film genom att släppa en rutten uppföljare eller så... rätt jobbigt att vissa bara tänker med insidan av plånboken ^^ Hoppas det inte blir så i det här fallet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...