Hoppa till innehåll
Anime.se

Mest överskattade och underskattade anime


Dragool
 Share

Rekommenderade inlägg

Själv så tycker jag att gunslinger girl serien var grymt seg, det hände alldelles för lite i den och det fanns ingen poäng med serien egentligen

Poängen låg inte i själva berättelsen, utan snarare i upplägget och hur det genomfördes. Det är sällan storyn är huvudsaken i animéer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en av de saker som jag tycker är bra, att faktiskt karaktärer dör i serien för andra serier kan de få sjukt med tryk och sedan bara borsta av sig dammet och mår jätte bra.

 

Men det beror helt på vad för typ av serie det är också.

 

Överskattat, Naruto!

Början var bra men sen språar det ut helt.

 

Underskattat, One Piece.

Lång serie, många äventyr alltid lika bra.

Kan vara lite långa fighter ibland men inte för långa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Överskattade: One piece!...jag kan inte fatta hur allt folk i världen tycker att det här är bra.....One piece är tamejfan världelös...

för att inte snacka om Mangan...

 

(Men det e vad jag tycker, så alla fan-boysen behöver inte slakta mig direkt^^)...

 

 

Underskattade: Hajime no ippo....Jag är skitglad att den äntligen har kommit ut på Dvd i usa!...

 

 

ps.Varför hatar alla Naruto egentligen?...

visst den är upprepande men inte direkt dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den mest överskattade animen av de jag sett än så länge, tycker jag är Inu Yasha, det häner ju aldrig nått i serien (fast jag gav upp efter 30 avsniitt, eftersom jag inte tycker att en serie ska behöva längre tid att hämta sig på)

 

Jag vet inte vilken anime som är mest underskattad....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Överskattad?

 

'Tokyo mew mew' faller mitt val på. Tuvärr tycker jag att den inte är så överdrivet intressant. Man blir inte intresserad av karaktärerna som man blev t.ex av sailormoon för en härrans massor av år sedan.

Känns bara som att de som gjort serien slängt in massa rosa och lite söta djurflickor som är hjältinnor.

 

Underskattad?

Jag tycker att boogiepop phatom är grymt underskattad serie tuvärr. Blev super förälskad när jag på någon odåga satte mig i den varma biosallongen och kollade på serien för första gången.

(någon snarkade iof i bakrunden men det brydde man sig inte om! ;) )

 

Nu till hösten är den ett perfekt val, mörkt ute och boogiepop är lös i en stad som är förgiftat av människors mörka tankar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...