Hoppa till innehåll
Anime.se

teh forehead graphics ^^


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

Edit: Mera grafik ifrån oktober ^^

 

Welcome Back - Flicka i solnedgång med hund

 

No Identity - Vad vi är, om inte nu så snart.

 

Bleeding Love (Ny version av Not Letting Go)

 

Free - Get the point..?

 

May I Eat This? - Fakereklam för iPod Nano i Japan

 

-------------------------------------------------------------------------

 

Okey, alla som förväntar sig någon karaktär i mangastuk kan klicka sig bakåt direkt. Detta är ren grafik som jag gjorde för någon dag sen, försökte hålla den någorlunda enkel ^^

 

Not Letting Go

 

Finns även i blå version (för de som är som Krunaldo och inte vill identifiera sig med en rosa bakgrund xD xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wiho ^^ tack alla! (förvånad över att den blåa verkar mera populär dock)

 

 

tomado: jag är inte lika säker med pennan, än, och anotomi och dylikt är inget som jag har bekantat mig med alls, så det lär dröja ett tag innan jag kan visa något vettigt jag har fått ner med bara penna... ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Jag tycker nog också att den blåa var den snyggare, men det kan bero på att färgen inte var rejält rosa, utan mera laxrosa och det är ungefär den värsta färgen jag vet... :wink:

 

Fint budskap, fin bild, bra jobbat!

Tack ^^

 

Bra att jag blev lite uppmärksammad på färgen också, kom fram till att jag inte heller gillar laxrosa särskilt överdrivet mycket... gjorde en ny version nu dock (Bleeding Love - se första inlägget) :)

 

 

Davidlolbarn: Tack tack ^^;;

 

 

La till lite nytt nu också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar "No Identity", har du modelerat "dockan" i 3d, eller har du jobbat i bildbehandlare, i vilket fall är du grym på det. :)

 

Sen så älskar jag den nya färgen, har alltid haft en speciell syn på rött, helst spermörkt, vinrött eller mörkare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har ju en sjukt skön stil, det skönaste med allt är att du har en bra tanke i det du gör.

Känns lite som en form av surrealism/symbolism med en sarkastisk underton. :)

 

"No Identety" var ju klockren! :D

 

längtar till flera softa bakgrunder, btw. tar jag och använder No identety. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillade "Not Letting Go". En som har en iPod här på plugget. Är avundsjuk. >:D
'

 

Varför? Finns fan mycket bättre mp3 spelare än ipod.

fattar inte varför alla är så satans tända på ipod, det är en mp3 spelare baserad på hårddisks principen som är stor som fan och har en del funktioner men inget mera än en del andra som är mkt mindre har, ipod har mkt platts det är vad den har och kostar mkt gör den.

 

jag fattar fan inte grejen med det hela... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har ju en sjukt skön stil, det skönaste med allt är att du har en bra tanke i det du gör.

Känns lite som en form av surrealism/symbolism med en sarkastisk underton. :)

 

"No Identety" var ju klockren! :D

 

längtar till flera softa bakgrunder, btw. tar jag och använder No identety. ;)

tackar tackar ^^;;

 

Jo, något budskap är ju alltid bra att försöka få in. Ja jo, ifall det finns önskemål eller tankar om bakgrunder så lyssnar jag gärna, har så lite att göra nu för tiden ^^

 

 

Angående iPod så tror jag att kvaliten och designen väger tungt. Sen är klickhjulet ett underbarn verkligen, som gör att man tillsammans med interfacet kan bläddra riktigt snabbt och effektivt genom all musik. För de som gillar iTunes finns det också där en stor fördel, som med autosyncade podcasts och smarta spellistor. Sen är iPod Nano för tillfället lite en klass för sig, då Apple är en av de få kunder som lyckas köpa flashminnen så billigt, och därmed kan göra den så otroligt smal jämfört med hårddiskbaserade.

 

Kort och gott så skulle jag säga som så att iPod kanske inte alltid ser så övermäktig ut på pappret, men när man kollar på helhetslösningen så springer den ifrån det mesta med hästlängder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kort och gott så skulle jag säga som så att iPod kanske inte alltid ser så övermäktig ut på pappret, men när man kollar på helhetslösningen så springer den ifrån det mesta med hästlängder.

 

Mjo asså inte att den är dålig, men jag ser inga fördelar som dandra inte har. Menar kolla in designen på en Beatsounds "coin".

 

en mp3 spelare lika stor som en femma, man har runt halsen osv.

 

massa mera sånt, och typ JOS har ju inte direkt heller dåliga spelare.. :D

 

aja ^^ det är kanske nån form av fluga :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kort och gott så skulle jag säga som så att iPod kanske inte alltid ser så övermäktig ut på pappret, men när man kollar på helhetslösningen så springer den ifrån det mesta med hästlängder.

Mjo asså inte att den är dålig, men jag ser inga fördelar som dandra inte har.
Läs om mitt inlägg en gång till.

 

Sen börjar det glidas lite offtopic, så vi får skärpa oss ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...