Hoppa till innehåll
Anime.se

erfarenheter av Eigashop.com


dinskugga
 Share

Rekommenderade inlägg

tänkte beställa från Eigashop men jag tvekar väldigt mycket då

dom inte verka så "bra" eller hur man ska säga .. jag har fått ett väldigt dåligt intryck av dom redan innan jag ens beställt om jag säger så

 

 

1. dålig fakta kring anime dvd ( region medmera) står inte alls

2. helt fel fakta text om serierna ( flera stycken )

3. svara inte på mejl !!! har nog mejlat 2ggr nu utan svar gått 2 veckor snart väldigt dålig stil

 

har beställt anime från webbhallen och discshop förut och det har funkat jätte bra ..

 

antar jag ska fortsätta med det ?

 

för Eigashop verka ju vara ett skämt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer nog inte beställa från eigashop någemer (om jag inte är ute efter nån wallscroll) därför att jag fick vänta ett bra tag efter "väntetiden" på att min fmaväska skulle komma, beställde den innan jag börja i fredrika och fick den förra tisdan om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag beställde en hel del där ifrån och det mesta kom efter några dagar men det är några saker som inte han kommit än och det är en wallscroll och så en dvd. jag har skickat mail och dyligt till dom och fick svar en gång. och då fick jag en ursäkt och dom sa att dom hade problem med levrantören. men jag beställde i slutet på maj.. kan skiva lite mer i eftermiddag. dags att äta frukost..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag väntade väldigt länge på min beställning av två mangor, Boys Over Flowers. Väntade i princip två månder, sedan kom dom hemskickade. De svarade heller inte på mail, hade inte heller ett telefonnummer att ringa. Kändes rätt tärt. Väntar fortfarande på en wallscroll, väntat ifrån maj ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man ser till vad dom har som man kan köpa (beställa) så är det ju rätt mycket gämfört med andra svenska sidor som är inriktade på japan/manga/anime. Så det är mycket tråkigt att dom inte gör bättre ifrån sig. visst så finns ju sfbok och så men dom saknar lite allmänt merchandise.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det är väl en sak .men det jag reagerade starkast på var ju hur " oproffisgt " dom beter sig och dom verka ju inte ha nån koll på nåt för flera serier står det ju " helt fel fakta text " om serien medmera och det är ju väldigt dålig stil att inte svara på mejl medmera ..sen har dom ju väldigt dåligt med info kring vad det är för regioner på deras anime dvd:er och jag vill gärna veta det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon sa att de inte alls har allt det där inne, utan beställer det när någon köper därifrån. Vilket ju kan förklara den långa väntetiden, om det först ska från Japan och sen skickas vidare

 

det kan nog stämma.

 

dinskugga, du har två val. beställa och hoppas på att det kommer, kommer det inte på en månad kan du ju avbeställa eller så letar du vidare och försker hitta något annat ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon sa att de inte alls har allt det där inne, utan beställer det när någon köper därifrån. Vilket ju kan förklara den långa väntetiden, om det först ska från Japan och sen skickas vidare

 

det kan nog stämma.

 

dinskugga, du har två val. beställa och hoppas på att det kommer, kommer det inte på en månad kan du ju avbeställa eller så letar du vidare och försker hitta något annat ställe.

 

 

tror jag skiter i att beställa ..har ju webhallen och discshop att beställa från

var mer att ville testa nåt mer ställe :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...