Hoppa till innehåll
Anime.se

Vill visa...


Ressurected
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm anser det inte nödvändigt egentligen att göra en ny tråd bara för att visa en bild. Men jag vill så gärna visa min bild eftersom mina föräldrar är så ointreserade. Aja här är länken...

 

http://img322.imageshack.us/img322/9062 ... der0ko.png

 

(Eftersom jag inte har någon scanner så får ni nöja er med den halv sunkiga kvaliten.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till saken hör ju också att bilden är med största sannolikhet avritad. Jag varken kan eller vill kritta på bilder som folk ritat av. Lägg upp en alldeles egen bild, nån egen karaktär, så får vi se hur bra du är.

 

PS. Nu ska vi inte ta detta inlägg som en förolämpning, jag ställer dessa krav på alla. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm du har en poäng, men problemet är att det blir skit om jag ska hitta på själv. Kan bara "rita av" liksom. Tyvärr.

 

HAH. Då säger jag; Försök åtminstone. Om du kan rita av så pass bra som du kan, så är det nog inte alltför svårt att rita en egen karaktär. Och man kan aldrig bli bättre om man inte tränar! Hur tror du man annars blir bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan kan jag göra ett infall, eller utfall (nu blev jag förvirrad) och säga att det är skillnad på att ria eget och att hitta på eget.

Många som ritar bra är kanske inte är lika bra på att hitta på kläder och liknande.

Det är faktiskt skillnad.

Sen så tycker jag att det var en snygg bild, avritad eller inte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...