Dunpeal Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Jag o ett par polare håller på att starta ett företag som skall inrikta sig på anime baserade produkter såsom musmattor, klistermärken (stickers) och t-shirtar. Har ni några andra önskemål ? lämna gärna förslag på vad ni kan tänkas betala för en cool anime musmatta med ett fett Cowboy Bebop motiv eller liknande. tack för hjälpen ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Skulle vara coolt med lite Berserk merchandise, någon snygg tröja eller något :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 håller med docster, men sen tycker jag lite gundam wing/seed prylar skulle vara fränt också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Japanska snacks, drycker och godis i mängder!!11!!!111 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 T-shirts om de inte är för dyra, svettband, väskor och plånböcker, pins, klockor, klistermärken är grejer jag gärna skulle köpa. Motiv: CLAMP serier, Fushigi Yuugi, Inu-Yasha, Blade of the Immortal, Ranma och Samurai Deeper Kyo vore alla trevliga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Artiklar med Neon Genesis vore inte dumt alls Och jag är verkligen inte emot det ifall någon lyckas hitta Eureka 7 pryttlar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Hellsing grejer också! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Vräk inte på med serier nu >_> (även fast jag skulle uppskatta en hikaru no go solfjäder :)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 ni borde göra några Elfen Lied tröjor! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Snygga anime figurer. Typ sådana -> http://rei.evangelion.se/FIG-BEJ-602747.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 en amerikansk fotboll med eyeshield 21 motiv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Skulle vara intressant att få veta hur det går med projektet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 för att få mig att köpa behövs one piece motiv på prylarna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg