Hoppa till innehåll
Anime.se

DN Angel, mangan eller animén?


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag är ingen läsare så Animen blir ett glasklart val. Men sen är frågan, vad gillar du bäst. Anime eller Manga ?

 

Jag är en sån som inte kan bestämma mig om jag gillar manga eller anime bäst -__-

 

Men om serien håller ett rätt högt tempo så skulle jag nog föredra animen, så då är frågan: håller serien åtminstånde ett någurlunda högt tempo som man bör se och inte läsa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag har lite svårt att välja vilken jag tycker bäst om så jag har båda.

 

I mangan kan det vara lite rörigt och svårt att hänga med ibland, för den har ett något sånär högt tempo.

 

Sedan i animen så har den ett bra tempo men enligt mig alldeles för många döpunkter. Vad jag menar med döpunkter är lugna stunder där dem antingen bara står och pratar eller nån kärleksscen.

 

Jag är inte så mycket för romantik, men ifrågan vilken du ska välja så kan jag inte riktigt svara. Jag är själv en som har svårt att bestämma mig; manga eller anime.

 

Så om jag kan brukar jag köpa båda.

 

Hoppas detta har hjälpt dig lite, men om du bara ska välja en, så tycker jag personligen att mangan är bättre! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker nog att Mangan är bäst.. Den är vackrare och djupare. Animén är ju fin men den håller lixom inte riktigt... Tycker att OP är fruktansvärt dålig.. :( Men de båda endingarna är jättefina! :D

 

På det viset :) Det lutar ändå mest åt att jag kommer köpa animen men jag måste vänta på att få in pengar, måste ha kvar lite åt julen -__- Men sen så kommer jag gå lös i en buyingspree

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...