Hoppa till innehåll
Anime.se

Xbox kraschar vid start.


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Detta är en tråd som dök upp i vårat skolforum. Drog inlägget bara rakt av.

 

Inte helt lyckad premiär.

"Krasch från start för 360

 

Fel på ett flertal konsoler

 

För två dagar tog spelvärlden det första steget in i den nya generationen, men det gick inte helt felfritt. Ett flertal exemplar av Microsofts Xbox 360 hänger sig och kraschar vid start, uppkoppling mot Live! och t om mitt i spelen. Det gäller inte bara enstaka titlar, utan samtliga spel har varit med om dessa problem."

 

Källa: idg.se

 

Så rätt!! >D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara säga att majoriteten av Walmarts affärexemplar (bås) har kraschat p.g.a. överhettning. (mestadels p.g.a. dålig luftcirkulering i båsen)

 

Det betyder ju inte att de som köper konsolerna ska få överhettade tv-spel som även inte fungerar i andra fall.

 

För att vara ärlig så gör jag glädjeskutt och glädjetjut just nu. Microsoft har gjort tabben att skynda sig ut tidigt, för att försöka få försprång, vilket verkar bli mer som ett knivhugg i ryggen för dem. Jag ville inte att en organisation likt EA-games skulle ge sig in på spelmarknaden i första taget. Låt företaget gå en ondare död än Sega höll på att göra med Dreamcast'en. (Dock så var det synd för Sega's del) XD Det är ju nästan så man tar dem seriöst när de demonstrerar mer hur man pluggar in sin IPOD och visar kort för farmor än hur man spelar på den. Sist men inte minst, folk gnäller redan på hur vissa delar av grafiken på konsolen är hemsk. Bl.a. Call of Duty 2 och Kameo verkar ha dålig texturfiltrering.

 

Jag kommer att basha på Microsoft så länge jag lever och jag skäms inte för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...