Negi Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Busenkelt. Det är Kaguya Hime av Reiko Shimizu. En av mina absoluta favoriter genom tiderna. Givetvis ;) Det var från din blogg jag fick inspiration att börja läsa den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Givetvis ;) Det var från din blogg jag fick inspiration att börja läsa den. Najs. Alltid kul att hjälpa folk att upptäcka goda grejer! Nu får vi se om någon klarar den här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Ingen gissning ännu? Då kommer det en ny bild. Ni som har lite koll på shoujomanga borde känna igen teckningsstilen från mycket populär och ganska lång serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Argh, ringer inga klockor alls. Men för att säga något, Hana-kimi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Du är definitivt inne på rätt spår. Med hjälp av den sista ledtråden kan du nog googla fram det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Är det fortfarande för svårt? Negi är definitivt inne på rätt spår... Ingen som har nån gissning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Om nu jag var inne på rätt spår med Hana-Kimi måste de la vara Wild Kiss? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Ja, det stämmer. Jag kom på i efterhand att jag nog har kört med den förut, men det var det visst ingen som kom ihåg. Bollen är din, Negi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 21, 2009 Anmäl Share Skrivet april 21, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 21, 2009 Anmäl Share Skrivet april 21, 2009 Green pupils? Jag är inte förvånad att han aldrig sett någon som henne förut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 23, 2009 Anmäl Share Skrivet april 23, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 Om ingen visst det efter den där så vet ni inte, Luno var det och jag lämnar härmed över ansvaret till den som känner för att slänga in en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 Jag kom så långt som till att det var Kei Toume, men eftersom jag bara har läst en av hennes serier så lyckades jag inte räkna ut vilken av dem det var. Men tro mig, jag försökte verkligen. Då tar jag över: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 Då tycker jag att du skulle ha gissat :P Nåja, nu blev det som det blev. Kan din vara Basara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 Nix, inte Basara. Då tycker jag att du skulle ha gissat :P Hon har ju skrivit så många olika grejer. Jag sökte runt lite men lyckades aldrig identifiera karaktärerna. Sen glömde jag bort det. Ursäkta... Jag ska bättra mig till nästa gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Ny ledtråd: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Inget illa menat, tycker bara det är bättre att slänga in slumpmässiga gissningar än inga alls. 7Seeds kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Självklart är det 7SEEDS! Bollen är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Finn fem fel ...eller nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 29, 2009 Anmäl Share Skrivet april 29, 2009 Behöver ni en till? Äsch spela roll om ni vill, här kommer den iaf. Ta den som en man/kvinna/annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 29, 2009 Anmäl Share Skrivet april 29, 2009 förbaskat vad heter den, har fått för mig att det är den mangan med domedagsliknande scenario i japan/över japan. sen så måste man ta sig till en viss punkt i tokyo för att bli räddade men minns inte vad den heter :/ Ajja, kanske inte är den, men annars har jag kanske hjälpt någon på traven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 29, 2009 Anmäl Share Skrivet april 29, 2009 Du har delvis rätt. Vill dock inte säga till vilken grad ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2009 Anmäl Share Skrivet april 30, 2009 Hade tänkt gissa på första men glömde bort mig. Dragon Head? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 30, 2009 Anmäl Share Skrivet april 30, 2009 Hade tänkt gissa på första men glömde bort mig. Dragon Head? Visst är det Dragon Head. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg