Hoppa till innehåll
Anime.se

Användarnamn byte


Sensimilija
 Share

Rekommenderade inlägg

Undrar om man kunde fått sitt användarnamn bytt för att det jag har nu är ett gammalt namn jag hade för ett bra tag sen :D

 

Om det går så byt det till Sensimilija..

 

Fixat

 

Med tanke på att forumet är baserat på PHPBB2 så ska det gå. Sedan om någon admin har lust att göra det, det tvivlar jag på.....

 

Jag är snäll, jag har bytt nick till alla som bett mig om det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

hm, hetet bara noir_reborn för att när jag startade ett konto, så var noir redan upptaget, finns han kvar? ifall inte skulle jag gärna få bytt till noir ;)

 

EDIT: efter att ha klickat lite i medlemslistan( som förövrigt kunde behövt en sökfunktion) har jag gett upp att hitta vare sej noir eller noir_reborn. Tycker dock det är lite irriterande att så många medlemmar har 0 inlägg, känns lite onödigt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Kanske inte rätt tråd, men skulle ni vilja radera mitt konto? Tack på förhand! Och lev vidare kära animé-otakus!

 

Tackar för tiden som varit. Over and out.

 

Vi raderar inte konton utan "bra" orsak då vi däremot har börjat rensa lite då och då istället så blir det säkert ditt kontos tur i en nära framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...