Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur känsliga är ni mot spoil??


ikkari
 Share

Rekommenderade inlägg

Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi

 

Kommunicerar du fortfarande med orala ljud... vad primitiva ni är ;).

 

 

Mjo, när man talar med ngn kan det upstå problem men då har man ju personen inom räckhåll för diverse sparkar och slag som hämnd : >:D .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi

 

Kommunicerar du fortfarande med orala ljud... vad primitiva ni är ;).

 

 

Mjo, när man talar med ngn kan det upstå problem men då har man ju personen inom räckhåll för diverse sparkar och slag som hämnd : >:D .

 

Men då kanske man tänker sig för nästa gång man är nära på att avslöja något viktigt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi

 

Du om någon bör veta,nästa gång du RÅKAR säga nått igen kastar jag ut dig genom fönstret >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon "spoilar" ett anime slut / så lipar jag inte så mycket över det.

Jag bryr mig faktiskt inte.. bara man inte springer runt och berättar allt..

visst, har man följt en serie i 500år (utan att ha sett färdigt den) och sedan "spoilar" någon slutet.. då kanske man blir lite sur... men inget att lipa över lixom..

 

Men om ens liv är baserat på anime/manga och det är det enda man håller på med på dagarna, så kanske man ska bli förbannad.. ( och skaffa sig kompisar ) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan säga att jag är GRYMT känslig mot spoil, och när du väl säger det så saknas det faktiskt en BBCode tagg som kan "blinda" spoils osv. FIXA TOMAS DAHLIN =)!

 

Gör vårt bästa för att hitta en bra lösning till detta problem just nu, tills vidare rekomenderas det att använda sig av teckenfärg för att maskera spoil texten till att matcha bakgrunden på inlägget.

 

Np np, du gör ett bra jobb : )

 

Bra tips förövrigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...